וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאי עבד ערך בכורה בליגת האלופות לנוער, פ.ס.וו הפתיעה את ארסנל

קשר הנבחרת הצעירה של ישראל, שהוזעק מקבוצת המילואים לחזק את הנוער ההולנדי, השלים 90 דקות ב-1:2 המפתיע בלונדון במסגרת בית ב'

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 20.9/ספורט1

תאי עבד ערך היום (רביעי) הופעת בכורה בליגת האלופות לנוער עם 90 דקות במדי פ.ס.וו איינדהובן, שהפתיעה עם ניצחון חוץ 1:2 על ארסנל. הקשר הישראלי שכבש פעמיים מאז תחילת העונה במדי קבוצת המילואים, נשלח יחד עם כמה שחקנים נוספים לחזק את קבוצת הנוער (עד גיל 19) וזה השתלם עם מהפך בלונדון.

עבד בן ה-19 סחט הצלה אחת מהשוער אלכסיי רוחאס בדקה ה-55 ואיים על השער עוד ארבע פעמים, כאשר בדקה ה-84 קיבל כרטיס צהוב. שער עצמי של ראואל וולטרס (42) וגול של הקפטן ג'ייסון ואן דאובן (70) סידרו מהפך להולנדים אחרי שער של היהלום בן ה-16 אית'ן וואנרי (31).

גם במשחק הנוסף בבית ב' נרשם ניצחון חוץ, כאשר לאנס גברה 0:1 על סביליה בספרד. במחזור הבא יארחו עבד וחבריו את סביליה ב-3 באוקטובר ובחלוף שלושה שבועות תצא להתארח אצל לאנס.

תאי עבד שחקן מילואי פ.ס.וו איינדהובן. Soccrates Images, GettyImages
משחק בשתי מסגרות גילאים שונות. תאי עבד/GettyImages, Soccrates Images

כזכור, עבד היה שותף להצלחת נבחרת הנוער שהגיעה לגמר היורו בשנה שעברה וכן להשגת המקום השלישי במונדיאליטו בקיץ האחרון. בשבוע שעבר ערך בכורה בהרכב הנבחרת הצעירה, שהפסידה 1:0 לבולגריה בפתיחת מוקדמות יורו 2025.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully