וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העונש של רומניה: נגד אנדורה יוכלו להיכנס רק ילדים עד גיל 14

השלטים והשירים בגנות קוסובו עלו ביוקר להתאחדות הרומנית, שתשלם 52 אלף יורו קנס. המשחק מול שוויץ במחזור הסיום ייערך מול קהל

תקציר: רומניה - קוסובו 0:2/ספורט1

שמונה ימים אחרי התפרעויות הקהל הרומני במשחק מוקדמות יורו 2024 מול קוסובו והחקירה שהחלה אופ"א בעקבות הנפת שלטי "קוסובו היא סרביה", שגרמו לקוסוברים לרדת מכר הדשא ולא לשוב לשחק עד אשר השלטים והשירים בעלי אותו התוכן ייפסקו, נענשה ההתאחדות הרומנית בקיום משחק בדלתיים סגורות לצד קנס כספי בגובה 52 אלף יורו.

רומניה, שמקדימה את ישראל בקרב על יורו 2024 בקיץ הבא בגרמניה, בחלון המשחקים הבא תתארח תחילה אצל בלארוס ולאחר מכן תארח את אנדורה, הנבחרת החלשה בבית שאותה היא תארח ללא קהל להוציא ילדים בני 14 ומטה שיוכלו להגיע בהרשמה מראש דרך בתי הספר.

כידוע, אם רומניה תשיג שש נקודות משני המשחקים הקרובים, היא תשפר משמעותית את סיכוייה להעפיל ליורו 2024, או במילים אחרות - המשימה הישראלית להעפיל לראשונה ליורו תהיה קשה הרבה יותר.

שלט "קוסובו היא סרביה" ביציע אוהדי נבחרת רומניה. Daniel MIHAILESCU / AFP, GettyImages
השלטים בבוקרשט שעוררו מהומה/GettyImages, Daniel MIHAILESCU / AFP

כזכור, רומניה ניצחה את קוסובו 0:2 בבוקרשט לאחר משחק סוער שנעצר למשך 50 דקות. כבר בדקה ה-16 שחקני קוסובו דרשו מהשופט לעצור את ההתמודדות והוא הסכים לכך והוריד את שחקני הנבחרות לחדרי ההלבשה בעקבות שירים פוגעניים ושלטים שעליהם כאמור נכתב "קוסובו היא סרביה".

בנוסף למשחק הבית נגד אנדורה בחודש הבא ועוד קודם לכן משחק החוץ נגד בלארוס, נבחרת רומניה בחלון המשחקים בחודש נובמבר תתארח בישראל למפגש קריטי על הכרטיס לאליפות אירופה ובמחזור הסיום תארח את שוויץ, משחק שאותו היא תקיים כמתוכנן עם תמיכת עשרות אלפי אוהדים מכיוון שהיא נענשה במשחק אחד בלבד ללא קהל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully