וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גררו סידר לזוריה 1:1 מול גנט, לגיה ורשה הפתיעה את אסטון וילה

אקס מכבי ת"א סייע לה עם שער שוויון (70), 29 דק' לגנדלמן. הפולנים השיגו 2:3 מרשים. שער פסול לאבו פאני ב-1:3 של פרנצווארוש על צ'וקאריצ'קי

תקציר: לגיה ורשה - אסטון וילה 2:3/ספורט1

העונה השלישית בתולדות הקונפרנס ליג יצאה לדרך כבר אמש (רביעי) כאשר ליל גברה בביתה 0:2 על אולימפיה לובליאנה וסער פדידה, אבל כל שאר המשחקים, כרגיל, התקיימו הערב. במוקד, סיימה זוריה ב-1:1 עם גנט בבית של מכבי תל אביב, מוחמד אבו פאני ופרנצווארוש התגברו על צ'וקאריצ'קי הסרבית בעוד לגיה ורשה הפתיעה את אסטון וילה.

זוריה - גנט 1:1

"הבית הישראלי" הציג לראווה דרבי בין עומרי גנדלמן מצד אחד לאדוארדו גררו מהצד השני, ובסופו של דבר נפרדו שתי הקבוצות בנקודה אחת שמשרתת בעיקר את מכבי תל אביב, שבהחלט יכולה לחלום על המקום הראשון בתום שלב הבתים. גנדלמן עלה מהספסל הבלגי בדקה ה-61 וראה את הוגו קאופרס מעלה את גנט ל-0:1 שש דקות לאחר מכן, אך גררו השווה עם בעיטה בנגיעה אחת מתוך הרחבה (70) וסידר לקבוצתו נקודה חשובה מאוד, במשחק אותו אירחה בלובלין, פולין.

צפו בשער של גררו

ליל - אולימפיה לובליאנה 0:2

העונה השלישית של הקונפרנס ליג יצאה לדרך בצרפת, שם ליל לא התקשתה לנצח את אלופת סלובניה ושחקנה סער פדידה. הישראלי נכנס בדקה ה-58 כאשר לובליאנה פיגרה 1:0 מפנדל מוצלח של ג'ונתן דייויד בדקה ה-43, אבל כל הניסיונות של האורחת לחזור עלו בתוהו ובדקה ה-90+3 היה זה יוסוף יאזיג'י שהכפיל את היתרון המקומי וקבע את תוצאת הסיום.

משחק נוסף בבית א':

סלובן ברטיסלבה - קלאקסוויק 1:2

ג'ונתן דייויד ליל. GettyImages
הראשון לכבוש העונה בקונפרנס. ג'ונתן דייויד/GettyImages

פרנצווארוש - צ'וקאריצ'קי 1:3

הקבוצה שהיממה בשבת את ברק בכר והכוכב האדום ירדה לקרקע, ומוחמד אבו פאני וחבריו יכולים לסמן V על תחילת דרכם בקונפרנס ליג, אחרי האכזבה הגדולה במוקדמות ליגת האלופות. הקשר הישראלי מצא את הרשת הדקה ה-10, אך השער שלו נפסל על ידי VAR בטענת נבדל. היריבה ניצלה זאת ועלתה ל-0:1 מרגלי ג'ורג'ה איבנוביץ' (26), אך ברנבאש וארגה איזן (44) מהנקודה הלבנה ובישל לאווסו (45+7) את המהפך. אקס מכבי תל אביב אלכסנדר פשיץ' עלה מהספסל ונעץ את השלישי (79). אבו פאני הוחלף בדקה ה-79.

משחק נוסף בבית ו':

גנק - פיורנטינה 2:2

מוחמד אבו פאני ביחד עם שחקני פרנצווארוש. רויטרס
שער פסול וניצחון. אבו פאני/רויטרס

לגיה ורשה - אסטון וילה 2:3

הקבוצה שעדיין לא הפסידה העונה בליגה הפולנית הראתה שיש לה מה למכור גם באירופה, עם ניצחון ענק על אונאי אמרי ושחקניו, בהופעה ראשונה בשלב בתים אירופי מאז 2010/11. פאבל ווז'ולק הימם בפתיחה (3), ג'ון דוראן איזן במהרה (6), אך ארנסט מוצ'י הכריע עם צמד (26, 51), כשבין לבין, סיפק לוקא דין שוויון זמני (38). ז'וזואה פתח בהרכב המארחת, תומאש פקהארט עלה מהספסל בדקה ה-67.

משחק נוסף בבית ה':

זרינסקי - אלקמאר 3:4

שחקן אסטון וילה לוקא דין. רויטרס
הפסד לא צפוי. דין/רויטרס

איינטרכט פרנקפורט - אברדין 1:2

אור דדיה בילה 90 דקות נוספות על הספסל, וראה את קבוצתו מספקת פייט לא רע בכלל בגרמניה - אך לבסוף מפסידה לאלופת 2021/22. עומאר מרמורש כבש ראשון מהנקודה הלבנה (11), דאנטה פולבארה איזן (22), לפני שרובין קוך הכריע (61).

משחק נוסף בבית ז':

ה.י.ק הלסינקי - פאוק סלוניקי 3:1

שחקן איינטרכט פרנקפורט עומאר מרמוש. רויטרס
פתיחת עונה נהדרת של פרנקפורט. מרמוש/רויטרס

משחקים נוספים

בית ג'

ויקטוריה פלזן - בלקני 0:1
דינמו זאגרב - אסטנה 1:5

בית ד'

לוגאנו - בודו גלימט 0:0
קלאב ברוז' - בשיקטאש 1:1

בית ח'

פנרבחצ'ה - נורדסלנד 1:3

לודוגורץ - ספרטק טרנבה 0:4

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully