וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסאי דגו: "שומע את הביקורות, לא הייתה הפקרות מול מכבי פתח תקוה"

20.9.2023 / 19:30

מאמן מכבי חיפה הדף את הטענות לגבי המערך ההתקפי והתייחס למחמאות ממאמן רן: "הוא לא מנסה להרדים אותנו". קורנו: "לא נעלמתי, אני אותו שחקן". ז'נסיו: "זו קבוצה שעשתה צרות לפ.ס.ז', פיירו עוגן אצלה" (ה', 19:45, ספורט4)

מחזור 1הסתיים21/09/2023
ראן
  • בלאס (1)
  • טרופרט (31)
  • יילדירים (55)
0
    מכבי חיפה
    תקציר ניצחונה הדרמטי של מכבי פתח תקוה 2:3 על מכבי חיפה/ספורט1

    מכבי חיפה ממשיכה בהכנות לקראת משחק הפתיחה שלה בשלב הבתים של ליגת האלופות, כאשר תתארח אצל רן הצרפתית מחר (חמישי, 19:45, ספורט4). המאמן מסאי דגו נוטה לעלות במערך של שלושה בלמים כשההתלבטות היא האם לתת הזדמנות נוספת ללורנצו שימיץ או שמא לעלות עם שון גולדברג. הבלם הישראלי כאמור סוחב פציעה, אך מעוניין לשחק והחלטה סופית תתקבל בשלב מאוחר יותר. בחוד אמור לחזור להרכב פרנזי פיירו, בעוד דולב חזיזה עדיין בספק גדול ולא צפוי לפתוח.

    בינתיים הודיע המועדון כי אוהד הקבוצה שנהם לעברו של פארפה גיאגון לפני כארבעה חודשים, הורחק על ידי בית המשפט מכל פעילות של המועדון לשנה וחצי. כזכור, במשחק הצמרת בפלייאוף העליון טען השחקן מחוף השנהב כי נשמעו נהמות לעברו ובחיפה פעלו לאתר את האוהד. כעת החליט בית המשפט להענישו וכן נשללה ממנו האפשרות לרכוש מנוי למשחקי הבית והחוץ של הירוקים.

    במועדון הגיבו להחלטה ואמרו: "אנו רואים התנהגות זו בלתי ראויה, מבזה ומנוגדת לערכי המועדון. שמנו לעצמנו מטרה והיא להילחם בכל גילוי אלימות וגזענות במשחקי הקבוצה וכך נעשה ככל שנידרש לכך".

    פרנזי פיירו, חלוץ מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
    אמור לשוב להרכב. פרנזי פיירו/מאור אלקסלסי

    מסאי דגו אמר במסיבת העיתונאים: "פוגשים יריבה מאוד חזקה ואיכותית, אבל המועדון שלנו הוכיח את עצמו באירופה ומועדונים אחרים מכבדים אותנו. אנחנו באים לכל משחק כדי לנצח. ברור שיהיה מאוד קשה מחר, אבל אני מקווה שגם להם יהיה קשה. מעריך את המילים של מאמן רן, זו קבוצה איכותית שמכרה שחקנים לריאל מדריד ומנצ'סטר סיטי. יש פה מחלקת נוער מדהימה עם צעירים ברמה גבוהה שיהיו המכירות הבאות שלהם. אנחנו לא צריכים להסתכל כאילו הוא מרדים אותנו. אני חושב שהוא באמת מעריך, כמו שאנחנו מעריכים מהצד שלנו".

    על המערך ההתקפי מול מכבי פתח תקוה: "אני שומע הרבה לאחרונה שהאול-אין הזה מאוד מפקיר ואין מי שיעשה הגנה, אבל אם מורידים את הטעויות שקרו ללורנצו אז אני בטוח במאה אחוז שאנחנו מנצחים. אני מסתכל על היריבה ובודק איך הכי מתאים לשחק. נגד הפועל ירושלים זה עבד וזה אמור היה להיות אותו דבר מול מכבי פתח תקוה. ספגנו בגלל טעויות. אני לא מסכים שהייתה הפקרות. אני אחד שלומד מטעויות והכול, אבל לא חושב שזו הייתה הבעיה במשחק".

    פייר קורנו נשאל על המידע שלו כצרפתי על רן ואמר: "דיברתי על כך עם החבר'ה בקבוצה ועם המאמן. רן מועדון גדול בצרפת שכל שנה בצמרת ומשיג תוצאות, אבל יש לנו את המטרות שלנו ואנחנו רוצים להצליח באירופה. באנו לכאן לקחת נקודות והפוקוס שלנו מרגע שהודחנו מליגת האלופות הוא על הליגה האירופית ועל ליגת העל. אלה החיים בכדורגל, לפעמים מפסידים וצריך להתקדם הלאה. אנחנו גאים לראות את ברק בכר בליגת האלופות, אבל אין לנו שום מחשבות על מה היה קורה אילו. הפוקוס שלנו הוא על העתיד".

    על טענה לנסיגה ביכולת שלו לעומת פתיחת העונה שעברה, הגיב: "לא נעלמתי, אני אותו שחקן. היו שינויים, יש שחקנים חדשים. התוצאות לא כמו בתחילת העונה שעברה, אבל אני לא מסכים שהבעיה היא ההגנה. אנחנו מגיעים להמון הזדמנויות ולא מצליחים לנצל את כולן. אולי אם הסיומת הייתה יותר טובה, התוצאות היו שונות. בכל המשחקים שהפסדנו, זה נבע אך ורק מטעויות אישיות ואת זה אפשר לתקן. זו לא בעיה של שיטה".

    עוד בוואלה!

    כשאלוף העולם הכניע את גרשון וסיני: הניצחון הראשון של רן באירופה

    לכתבה המלאה
    מסאי דגו, מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
    "מועדונים באירופה מכבדים אותנו". מסאי דגו/מאור אלקסלסי

    רן מחכה למכבי חיפה כשהיא עדיין בלתי מנוצחת העונה, אבל אחרי ארבע תוצאות תיקו רצופות שלא עברו חלק. למרות החזרה מפיגור 2:0 ל-2:2 מול ליל (קאמבק ראשון משני שערים מאז 2016), שחקנים רבים ספגו ביקורות וברונו ז'נסיו עשוי לבצע רוטציה מחר. ארנו קלימואנדו ייעדר וגם מרטן טרייה עדיין מתאושש מפציעת הברך הקשה שחווה בינואר וקיים סיכוי קלוש שייכלל בסגל. נמניה מאטיץ' שיצא בצליעה מהמשחק מול ליל נמצא בספק, הכישרון הצעיר דזירה דואה התאושש מהפגיעה בכתפו ואילו איברהים סלאח המרוקני שהבקיע את השוויון הדרמטי עשוי לפתוח. הצפי הוא ל-25 אלף צופים.

    ז'נסיו התייחס במסיבת העיתונאים לביקורת מצד האוהדים: "אני מבין שהמשחקים האחרונים לא היו כפי שציפו, אבל התגובות קשות, במיוחד כשהן ממוקדות ברמה האישית. אנחנו צריכים את הקהל איתנו, כפי שעזר לנו בעונות האחרונות. כשהדברים הולכים רע, זה לא באשמת שחקן אחד אלא של הקבוצה. זה מפריע לי, אבל זכות האוהדים להביע את חוסר שביעות רצונם".

    על מכבי חיפה אמר: "זו קבוצה שרגילה למשחקים כאלה. היא שיחקה בליגת האלופות ועשתה צרות לפריז בעונה שעברה. יש לה שחקנים טובים, במיוחד באמצע, ואת פיירו שהוא עוגן בחוד. הם יכולים לעשות לנו בעיות רבות, אבל התכוננו לכך. היתרון הוא שפביאן רידר שיחק נגדם עם יאנג בויז ונתן לנו עצות".

    נמניה מאטיץ' שחקן רן. LOIC VENANCE/AFP, GettyImages
    לא בטוח שיסכנו אותו. נמניה מאטיץ'/GettyImages, LOIC VENANCE/AFP

    הרכבי הקבוצות

    קהל: 26838

    משחקי מכבי חיפה בשלב הבתים של הליגה האירופית:

    21 בספטמבר: רן (חוץ)

    5 באוקטובר: פנאתינייקוס (בית)

    26 באוקטובר: ויאריאל (חוץ)

    9 בנובמבר: ויאריאל (בית)

    30 בנובמבר: רן (בית)

    14 בדצמבר: פנאתינייקוס (חוץ)

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully