וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הפינטק RTMI תהיה נותנת חסות מרכזית של הפועל ירושלים

חברת הפינטק RTMI מצטרפת למעגל השותפים העסקיים של הקבוצה ותשמש נותנת חסות מרכזית במהלך עונת המשחקים הקרובה: "מאמינים בבעלות החדשה"

אלון קרמר (משמאל) עם סתיו שחם. יחצ,
אלון קרמר (משמאל) עם סתיו שחם/יחצ

הפועל ירושלים הודיעה היום (רביעי) כי חברת הפינטק RTMI מצטרפת למעגל השותפים העסקיים של הקבוצה ותשמש נותנת חסות מרכזית במהלך עונת המשחקים הקרובה, 2023-2024.

RTMI הינה חברת אשראי פינטק חוץ בנקאית, המעניקה פתרונות מימון דיגטליים חדשניים לעסקים בישראל, המאפשרים התנהלות עסקית נוחה, ללא תלות במסגרות אשראי בנקאיות. במסגרת ההסכם, שמה של RTMI ימוקם בגב גופיות המשחק הן במשחקי ליגת ווינר סל והן במשחקי ליגת האלופות.

מנכ"ל הפועל "בנק יהב" ירושלים אלון קרמר אמר לאחר החתימה על השותפות: "אני שמח מאוד על הצטרפותה של RTMI למשפחת הפועל. כמו הפועל, גם RTMI חרטה על דגלה חדשנות, מקצוענות ושאיפה למצוינות - ערכים שאנחנו חולקים ולכן מדובר בחיבור טבעי. אני מאמין שביחד, נסייע זה לזה להגשים את המטרות המקצועיות, להגדיל את קהלי היעד ולצמוח כמותגים עסקיים. הפועל ירושלים תחת ההנהגה החדשה הוא מועדון שמתכוון להישאר בטופ של הכדורסל הישראלי ומכוון לטופ האירופאי. מותג עסקי שירצה להיות איתנו עוד חמש שנים, צריך לעלות על הרכבת עכשיו, לפני שהיא יוצאת מהתחנה".

סתיו שחם, מנכ"ל ובעלים RTMI אמר לאחר החתימה: "אנחנו שמחים להצטרף למשפחת הפועל ירושלים לעונה חדשה ומרגשת. אנו מאמינים במועדון תחת הבעלות החדשה של מתן אדלסון וההנהלה החדשה, ושמחים להיות שותפים לדרך החדשה של המועדון. כולנו תקווה כי העונה הקרובה תרגש את כל אוהדי הקבוצה ויחד איתם נגיע למחוזות חדשים בכדורסל הישראלי והאירופאי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully