וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלעד חסין: "אנחנו יותר מגוונים משנה שעברה"

20.9.2023 / 13:38

עירוני נס ציונה פתחה עונה במסיבת עיתונאים, רגע לפני ההשתתפות במוקדמות ליגת האלופות. המאמן: "זה משהו מיוחד". היו"ר מזרחי: "נעשה לנו עוול בקול הקורא הקודם על האולם". ראש העיר בוקסר: "תיבנה ארנה בת 4,000 מקומות בקדנציה הבאה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 20.9/ספורט1

עירוני נס ציונה קיימה היום (רביעי) את מסיבת העיתונאים הרשמית שלה לקראת פתיחת עונת 2023/24 במעמד ראש העיר שמואל בוקסר. הכתומים, שסיימו את העונה שעברה במקום השישי, מכוונים העונה לשבור את תקרת הזכוכית שלהם בליגת העל - רבע גמר הפלייאוף.

המאמן אלעד חסין נותר על הקווים לעונה שנייה, כמו גם הקפטן ג'רום מיינסי, הפורוורד תומר לוינסון והקלע צוף בן משה. נס ציונה צירפה את הזרים וינס אדוארדס, דמונטה הארפר ואייזיאה וויטהד שבקבוצה מקווים שישוב בקרוב לכשירות בעקבות פציעה, וכן את שחקני החיזוק הישראלים איתי שגב, יאיר קרביץ והמתאזרח דאסטי האנאס.

נס ציונה תשחק בשלישי הקרוב נגד קרהו הפינית בסיבוב הראשון של מוקדמות ליגת האלופות באנטליה. אם תנצח היא תפגוש בחצי הגמר את המנצחת בין שטרסבורג ליונבה הליטאית כשמי שאמורה להמתין בגמר היא אוברדיורו הספרדית.

מאמן עירוני נס ציונה אלעד חסין. דני מרון
מתחיל עונה שנייה. אלעד חסין/דני מרון

"אני שמח וגאה להיות פה שנה שנייה. מאוד נקשרתי למועדון, אני מרגיש כבן בית", אמר המאמן אלעד חסין, "אנחנו מתרגשים לקראת האתגרים בעונה הזאת, בליגה, בגביע ובמוקדמות ליגת האלופות. התחלנו השנה את הבנייה מחדש של נס ציונה, החתמנו את הישראלים ליותר משנה אחת ורוצים ליצור המשכיות לשנים הבאות. יש לנו תלכיד מיוחד, הציפיות שלנו זה להגיע לפחות כמו בשנה שעברה, אבל לא עושים את זה בהצהרות אלא בעבודה קשה, אלא לדעת להתמודד עם אתגרים ולעשות הכי טוב שאפשר. להיות בליגת האלופות למועדון כמו נס ציונה זה משהו מיוחד. האנשים שפה 24 שעות סביב המועדון, התמיכה שיש לנו זה לא מובן מאליו. אם נצליח לעבור את המוקדמות זה הישג נהדר".

על הבעייתיות שהייתה בעונה שעברה סביב די ג'יי קופר אמר חסין: "הפקנו לקחים משנה שעברה. אני לא רוצה להפיל את זה על שחקן אחד, למרות שהיינו בטופ 6 ובחצי גמר הגביע, לא התחברנו. אחד הדברים שרצינו בשנה הזאת זה להביא אנשים מחויבים למועדון. זה להביא יותר שחקנים שמייצרים, שנה שעברה היה לנו מייצר וחצי, נהיה השנה קבוצה שונה. עמדות 1 ו-5 זה העמדות שאתה שם עליהם את הדגש בתחילת הבנייה, וזה לא מתבטא רק בשחקנים זרים, הבאנו שחקני נבחרת בעמדות האלה. התלות ברכז הייתה בעייתית כי לא היה לנו מחליף. השנה הבאנו שחקנים כמו יאיר קרביץ ואיתי שגב שהיו בקבוצות והיו דומיננטים וקפטנים, מבחינת עומק יש לנו יותר עומק, אנחנו יותר מגוונים משנה שעברה. זה לא פשוט לחבר את העסק מחדש בכל שנה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
ג'רום מיינסי עירוני נס ציונה. לירון מולדובן
ג'רום מיינסי ימשיך להוביל את עירוני נס ציונה/לירון מולדובן

"אנחנו חוגגים את שנת העשור שלנו בליגת העל, מבחינתנו זה אירוע מרגש. כל שנה בליגת העל זה מסע שאנחנו עובדים קשה להכין אותנו", אמר היושב ראש יניב מזרחי, "מצפה לנו שנה מרגשת, בשבוע הבא אנחנו נתחיל את מוקדמות הצ'מפיונס ליג, אתגר גדול שאנחנו מצפים לו. לאחר מכן נתפנה למאבקים הקשים בליגה. מתחילים שנה שנייה עם אלעד, אנחנו מרוצים מהתוצאה של השנה שעברה, היו דברים שדיברנו עליהם ותיקנו. אנחנו מרוצים מהדרך, מההתקדמות של המועדון. ככל שהשנים עוברות תקציב המועדון גדל, וההשתתפות העירונית היא חלק פחות גדול ממה שהייתה. נושא האולם אנחנו עוסקים בזה כל הזמן, היינו בפגישה אצל מיקי זוהר לא מזמן. הנושא הזה בנפשנו, ונעשה כל מה שניתן כדי לקדם בניית אולם. נעשה לנו עוול בקול הקורא הקודם, יצאנו במקום השלישי בגלל ניקוד של קבוצות נשים, הדבר הזה מלווה אותנו. האולם הזה כבר לא מתאים לפעילות של המועדון".

ראש העיר שמואל בוקסר ציין: "עיר קטנה עם 50 אלף תושבים, הקבוצה היא משהו מיוחד בנוף הנס ציוני. יש לנו 1,500 בני ובנות נוער שמתאמנים בקבוצה. נס ציונה זו עיר שמאופיינת בחינוך הלא פורמלי שלה, ואנחנו רואים את התוצאות. אנחנו תומכים בה הרבה שנים. יחד עם השר מיקי זוהר אם נקבל את הקול קורא נבנה ארנה לכדורסל עם 4,000 מקומות ישיבה. תהיה ארנה, יש לנו שטח מוקצה ותוכנית ראשונית. כשאנחנו בונים, אנחנו בונים מהר".

הקפטן ג'רום מיינסי סיפר: "זו השנה השנייה שלי כקפטן במועדון הזה, אני נרגש מהקבוצה, יש פה הרבה פרצופים חדשים. אנחנו עובדים קשה בקדם העונה כדי להתמודד לליגה בישראל ולמוקדמות ליגת האלופות, אנחנו נותנים כל מה שיש לנו. יש פה חבורה מיוחדת שרוצה להראות מה היא מסוגלת. אני נרגש ומוכן להוביל את הקבוצה הזאת לדברים גדולים יותר השנה".

איתמר רוזנברג המנהל הספורטיבי: "אנחנו מתרגשים להתחיל את העונה. הייתה לנו החלטה חשובה בקיץ אם להשתתף במוקדמות ליגת האלופות או לא, שאם מעפילים לא מארחים בנס ציונה, החלטנו שלמרות המאמצים שנצטרך לעשות נלך על המהלך הזה כי אי אפשר למנוע מהמועדון להתקדם בעקבות ההצלחה המקצועית. בשנה שעברה הייתה לנו עונה די טובה, סיימנו בטופ 6, הגענו לחצי גמר הגביע, לא היינו מרוצים מסיום העונה אבל ההגעה למוקדמות ליגת האלופות זו הצלחה גדולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully