וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקאריולו שוקל להגיש תביעת דיבה נגד נשיא וירטוס בולוניה

המאמן המפוטר עשוי לנקוט בצעד משפטי בעקבות הטענה השקרית של זאנטי, לפיה "הוא התראיין לריאל מדריד" - מה שלא קרה

דריבל פינת כדורסל, 19.9/צילום: אולפן וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

חמישה ימים אחרי שסרג'יו סקאריולו פוטר בתזמון מפתיע מווירטוס בולוניה, החזית בין הצדדים מתחממת. אמש (שלישי) דווח כי המאמן שוקל להגיש תביעת דיבה נגד נשיא המועדון על הדברים שאמר במסיבת העיתונאים להצגתו של לוקה באנקי, האיש החדש על הקווים.

הנשיא מאסימו זאנטי טען שסקאריולו "התראיין לטורונטו ראפטורס ולריאל מדריד, כאילו אנחנו תכנית ב' בשבילו. הוא התייחס אלינו כאל קבוצת ליגה שנייה". זו אמירה שקרית לפחות בחלקה, כיוון שהמאמן כלל לא נפגש עם ריאל מדריד, בעוד שהפגישה עם קבוצת ה-NBA הגיעה ביוזמתם של הראפטורס ובאישור מפורש בכתב מצד וירטוס, כך לפי דיווח ב-Relevo.

מאמן וירטוס בולוניה סרג'יו סקאריולו. Roberto Finizio, GettyImages
החזית מתחממת. סרג'יו סקאריולו/GettyImages, Roberto Finizio

כזכור, סקאריולו פוטר בעקבות דבריו במסיבת עיתונאים בשבוע שעבר, כשביקר את התנהלות וירטוס בולוניה בנושא החיזוק - ולא בפעם הראשונה. כשנשאל לגבי הסגל, האיטלקי-ספרדי השיב כי מי שבנתה אותו זוהי ההנהלה ולכן צריך להפנות אליה את השאלות על כך. יום לאחר מכן, הוא קיבל את הודעת הפיטורים שהגיעה פחות משלושה שבועות לפתיחת עונת היורוליג.

ארגון מאמני היורוליג הוציא עוד באותו יום הודעת תמיכה בסקאריולו ודרש מהמועדון לעמוד בחובותיו כלפי המאמן, שהיה חתום לעונה הקרובה ולמעשה פוטר במועד שאינו משאיר לו אפשרות לחתום בקבוצה אחרת, לאור העובדה שבשלב זה כל הקבוצות מחזיקות במאמן לעונה שבפתח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully