וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארסיי סוערת על רקע "איומי הרצח": צמרת ההנהלה פרשה זמנית

יממה לפני אייאקס (ה', 22:00 בספורט4), הנשיא ושלושה בכירים נוספים לקחו צעד לאחור אחרי הפגישה עם האולטראס: "לא נסבול מתקפות והשמצות". גם המאמן בדרך החוצה כשפריז סן ז'רמן באופק

יממה לפני המשחק הראשון בליגה האירופית נגד אייאקס (חמישי, 22:00 בספורט4) וכשה"קלאסיק" בחוץ מול פריז סן ז'רמן באופק, הבלגן חוגג במארסיי. אמש (שלישי) הפך לרשמי מה שדווח מוקדם יותר בתקשורת הצרפתית, כאשר ארבעה בכירים בהנהלת המועדון הודיעו כי הם לוקחים צעד לאחור, וגם המאמן מרסלינו בדרך לעזוב.

מדובר בנשיא פאבלו לונגוריה, המנהל הספורטיבי חאבייר ריבאלטה, מנהל הכספים סטפן טיסייה והמנהל האסטרטגי פדרו איריונדו, שהחליטו "לסגת זמנית" מתפקידיהם בעקבות פגישה מתוחה עם נציגי ארגוני האוהדים של מארסיי ביום שני האחרון. ראשי האולטראס איימו על חייו של לונגוריה לפי הדיווחים, ביקרו את התנהלות המועדון בפן הספורטיבי והביעו את מורת רוחם על סגנון המשחק שמכתיב מרסלינו, אף שהספרדי טרם רשם הפסד בחמשת המחזורים ששוחקו עד כה בליגה. האוהדים, כך נטען, איימו על קברניטי המועדון ב"מלחמה" אם לא יתפטרו.

"הנהלת מארסיי לא יכולה לקבל בהבנה איומים אישיים", נמסר בהודעת המועדון. "חבריה אינם יכולים לסבול מתקפות אישיות והשמצות פומביות מופרכות מסוג כלשהו. מערכת יחסים המבוססת על הפחדה לא יכולה להבטיח את התנאים המינימליים הנדרשים על מנת שהנהלת המועדון תמשיך להשקיע בשדרוג מארסיי".

מאמן מארסיי מרסלינו עם פאבלו לונגוריה. SEBASTIEN BOZON/AFP, GettyImages
בדרך החוצה. מרסלינו עם נשיא מארסיי פאבלו לונגוריה/GettyImages, SEBASTIEN BOZON/AFP
אוהדי מארסיי. CLEMENT MAHOUDEAU/AFP, GettyImages
הרוחות סוערות. אוהדי מארסיי/GettyImages, CLEMENT MAHOUDEAU/AFP

בשלב זה עוד לא מדובר בהתפטרות, כשהארבעה יקחו הפסקה כדי לשקול את צעדיהם, אך בינתיים לא ילוו את הקבוצה למשחק אצל אייאקס. גם מרסלינו, שהגיע לקבוצה הקיץ, החליט לעזוב ובישר זאת לשחקנים, כשהודעה רשמית על כך צפויה לצאת בקרוב.

שחקן העבר של מארסיי אריק די מקו, שמנהל קריירה בפוליטיקה בעיר מדרום צרפת מאז פרישתו, אמר הבוקר ל-RMC: "אני קורא לאוהדים או להנהלה לדבר, כי שמעתי על איומי רצח. אני יודע שיש לחץ, אבל אם נעשו איומים, זה לא מתקבל על הדעת. מה שמפריע לי הוא התזמון, יש ארבעה משחקים באופק ואנחנו יורים לעצמנו ברגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully