וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוכרזו אנשי השנה בספורט של מרכז הפועל לעונת 2022/23

בערב חגיגי שקיים מרכז הפועל בבית ברל בסימן התחדשות, הוכרזו אנשי השנה בספורט ובהם אלופת העולם בשייט שחר טיבי, מאמנה שחר צוברי, מדליסט הארד באליפות אירופה בטאקוונדו נמרוד קרביצקי ומאמנת נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית איילת זוסמן

שחר צוברי בכנס אלופי מרכז הפועל. אולפני רחובות,
שחר צוברי בכנס אלופי מרכז הפועל/אולפני רחובות

הוכרזו אנשי השנה בספורט של מרכז הפועל לעונת 2022/23. באירוע השנתי, שהתקיים הערב (ג', 19 בספטמבר) במתחם "צל החורש" בבית ברל, הוכרזו אלופי ואלופות הפועל לשנה החולפת. האירוע התקיים במעמד שר התרבות והספורט, חה"כ מיקי זוהר, יו"ר ההסתדרות החדשה, ארנון בר דוד, יו"ר מרכז הפועל, פרוספר בן חמו, מנכ"לית מרכז הפועל, כנרת צדף ועוד. באירוע, שנערך בסימן התחדשות מרכז הפועל, חולקו 232 פרסי הוקרה והצטיינות.

לספורטאית השנה לעונת 2022/23 נבחרה השייטת שחר טיבי ממועדון השייט אילת, שזכתה השנה באליפות העולם. מאמנה של טיבי, המאמן הלאומי של נבחרת הגלישה לנשים והמדליסט האולימפי שחר צוברי, נבחר למאמן השנה בענפים האולימפיים. לספורטאי השנה נבחר לוחם הטאקוונדו נמרוד קרביצקי מאגודת "שרעבי אומנויות לחימה", שזכה השנה במדליית הארד באליפות אירופה.

למאמנת השנה בענפים האולימפיים נבחרה מאמנת נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית, איילת זוסמן, שהובילה את הנבחרת לזכייה במדליית הזהב הקבוצתית באליפות העולם ואת דריה אטמנוב להשגת הקריטריון האולימפי ומדליית הארד באליפות העולם. למאמן השנה בענפים הקבוצתיים נבחר מאמנה של מ.ס קריית גת, אייל שדה, שהוביל את קבוצתו לזכייה באליפות המדינה בפעם השלישית ברציפות ולהופעה מכובדת במוקדמות ליגת האלופות. בפרס ההישג יוצא הדופן זכה מאמן "פלפלה כפר קאסם" בכדורגל חופים, עאמר מאמון, שהוביל את קבוצתו לזכייה בגביע אירופה לקבוצות.

למנהל השנה בענפים הקבוצתיים נבחר המנהל של מועדון הכדורגל הפועל פתח תקווה, אבי יחיאל. לתגלית השנה נבחרת לוחמת הסייף גילי קוריצקי ממועדון הסיוף הפועל כפר סבא, שבגיל צעיר במיוחד (14) זכתה במדליית הארד בתחרות בדגם הרומח לנשים במסגרת משחקי אירופה.

עוד הוענקו באירוע תשורות ומלגות לקבוצות שזכו באליפויות ישראל ובגביעים בענפים כדורסל, כדורעף, כדוריד, סיוף, כדור-מים, טניס, טניס שולחן, כדורגל, כדורגל חופים, כדורגל אולמות, רוגבי, שחייה אומנותית, קליעה ושייט. בנוסף, הוענקו פרסים ותשורות לספורטאים שהצליחו לעלות השנה על הפודיום בענפי השייט, התעמלות אומנותית, שחייה אומנותית, סיוף, אתלטיקה, טאקוונדו, האבקות, טיפוס, אקרובטיקה ואושו.

שחר טיבי בכנס אלופי מרכז הפועל. אולפני רחובות,
שחר טיבי בכנס אלופי מרכז הפועל/אולפני רחובות

יו"ר ההסתדרות החדשה, ארנון בר דוד, פנה בתחילת דבריו לשר התרבות והספורט, מיקי זוהר: "אתה חבר ואתה אחד השרים היחידים שגם עושה עבודה, כי שאר החברים שלך קצת מקרטעים. אני רוצה לראות שהמשרד מעביר כסף כי בינתיים אני צינור החמצן של מרכז הפועל. אני רוצה לראות שתצליחו להעביר את הכסף מבלי שאני והאנשים שלי נצטרך להתערב. בוא נראה איך זה עובד".

בר דוד הוסיף: "אנחנו תמיד נעמוד מאחורי מרכז הספורט, נקדם נשים ונלך נגד אלימות בספורט בכל הענפים. אנחנו נקדם ספורטאים אולימפיים. זה הספורט וזו הפועל וזו הגאווה שלנו. נלך כולנו ביחד, ההסתדרות הפועל ומשרד הצרבות והספורט. שנחזור להיות חברה מאוחדת וייפסק הפילוג".

שר התרבות והספורט, חה"כ מיקי זוהר: "מרכזי הספורט הם זרוע ביצועית של משרד התרבות והספורט. לכן הוספנו להם לתקציב והוא עומד על שיא של כל הזמנים - 289 מיליון שקלים. לא היה מספר כזה מעולם. לא כולל הגדלות של עוד 150 מיליון שקלים, מתווה שאושר על ידי המועצה הלאומית בספורט. התנאי היחיד הוא שיתוף ישראלים צעירים. זו הבקשה שלנו".

השר פנה ליו"ר וועדת הספורט בכנסת, חה"כ סימון דוידסון שישב בקהל ואמר: "חברי סימון דוידסון, הוא חבר הכנסת שפועל הכי הרבה למען הספורט בישראל. זו האמת. בשלב הבא, אם תהיה קואליציה, שלנו ביחד אתכם, אני אמליץ עליך לשר הספורט ואני אתקדם. זה ח"כ שפועל רבות למען הספורט. תודה גם לכנת מנכ"לית המרכז. המאבקים הקשים שלנו ביחד מול אגף התקציבים באוצר נושאים פרי. זה היה מאד קשה. יש אנשים שראו במרכזי הספורט כנטל. אנחנו רואים בדיוק את ההפך. הם ערך חשוב בקידום הספורט הישראלי. בדרך בה אנו עובדים ומשתפים פעולה, אני חושב שלספורט צפויה שנה בלתי רגילה. זו שנת אולימפיאדה ואני מצפה ומייחל להגדלת התקציב שנתנו לוועד האולימפי שעושה עבודה מקצועית, להישגים של הספורטאים והספורטאיות שלנו. ובהמשך לדברים שאמר חברי יו"ר ההסתדרות - עם ישראל נמצא במחלוקת. אין דרך טובה לאחד אותו אם לא באמצעות הספורט. זה הדבר המאחד ביותר. יש לנו עם אחד, אנחנו כולנו שותפי גורל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

"אם המדינה תדע להשקיע בספורט, נשנה את פניה"

יו"ר מרכז הפועל, פרוספר בן חמו: "מרכז הפועל לא יכל לעמוד אילולא התמיכה של יו"ר ההסתדרות. הפגישה עם שר הספורט הייתה טובה. הנכונות של השר והאכפתיות מוסיפות רבות לספורט בישראל. הספורט הוא הדבר היחידי שמאחד ויש בו גאווה. לכולנו, למדינת ישראל, להפועל ולהסתדרות. זו הדוגמה גם לפוליטיקאים, איך מובילים ומצליחים. נמשיך לתת את הכלים כדי שהספורטאים יוכלו להביא הישגים".

חה"כ סימון דווידסון: "אם המדינה תדע להשקיע יותר בספורט, אנחנו נשנה את עתיד המדינה. נוריד את הפשע בכל המדינה וגם בחברה הערבית. ספורט זו הדרך הכי טובה ויעילה וגם זולה לעשות זאת. רק על ידי הכפלה והשלשה של תקציב הספורט כדי שכל ילד יעשה ספורט. לצערי היום ספורט זה לעשירים. הוא לא נגיד לכולם. אם יש משרד ממשלתי אחד עם קונצנזוס זה מרד הספורט. הצלחה שלך היא הצלחה שלנו."

מנכ"לית מרכז הפועל, כנרת צדף: "זו התרגשות גדולה. אנחנו האבא והאמא של האגודות. השנה הקרובה היא טרום אולימפית ואנחנו מאחלים הצלחה לספורטאים. אנחנו כאן עבורם בדיוק בשביל הדברים הקטנים. מילת המפתח היא גמישות ואנחנו כאן בשביל זה".

בין ה-17 ל-20 באוקטובר, יקיים מרכז הפועל את הספורטיאדה ה-41, אירוע הספורט העממי הגדול והחשוב בישראל ומאירועי הספורט העממי הגדולים בעולם. הספורטיאדה מהווה את אירוע השיא המסכם של הליגות למקומות עבודה המתקיימות לאורך השנה. באירוע משתתפים מעל 10,000 ספורטאים, מאמנים ואנשי ספורט ממאות מקומות עבודה שמתחרים במסגרת קבוצותיהם במגוון ענפי ספורט, ובהם כדורגל, קטרגל, כדורסל, כדורעף, כדורשת, טניס, טניס שולחן, שחמט, ברידג', שחיה, שייט, קליעה למטרה, שש-בש, אופני הרים, ריצה,באולינג וביליארד. המשחקים והתחרויות יתקיימו במעל 30 מגרשים, אולמות ומתקנים בעיר אילת והמשתתפים יתאכסנו במעל 30 מלונות בעיר.

  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully