וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמיאן לילארד: "מעדיף להפסיד כל שנה מאשר להצטרף לגולדן סטייט"

עודכן לאחרונה: 21.9.2023 / 13:14

הכוכב הגדול סיפק התבטאות מפתיעה כשנשאל האם ישקול לחזור "הביתה": "לא יכול להיות חלק מזה, בעולם מושלם הייתי פורש במדי פורטלנד"

דריבל פינת כדורסל, 19.9/צילום: אולפן וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

דמיאן לילארד, אחד הכוכבים הגדולים ביותר שיש ל-NBA להציע, מחפש קבוצה חדשה. אחרי 11 שנים בליגה הטובה בעולם, כולן במדי פורטלנד, הכוכב הגדול החליט לחפש אתגר חדש והקבוצה שהוזכרה כמועמדת הבכירה לקלוט אותו היא סגנית האלופה מיאמי.

היום (שלישי) לילארד התייחס לאפשרות שהוא יעשה את המעבר הסנסציוני לגולדן סטייט וישחק בעיר שבה הוא גדל. לילארד ממש לא התלהב מהאפשרות לחבור לסטף קרי וקליי תומפסון וירה: "עד כמה שאני אוהב את גולדן סטייט, אני מכבד את כל מה שהם עשו בשמונה, תשע השנים האחרונות ואני משם במקור כמובן. זה הבית שלי, אבל אני לא יכול להיות חלק מזה, זה לא הגיוני. לעולם לא אעשה משהו כזה. אפסיד כל שנה לפני שאעבור לגולדן סטייט".

"בעולם מושלם, הייתי מבלה את כל הקריירה שלי בפורטלנד", הוסיף לילארד שהתייחס גם לביקורת של האצן נואה ליילס על כך שכוכבי ה-NBA קוראים לאלופת הליגה "אלופת העולם" ולא התייצבו למונדובאסקט האחרון.

דמיאן לילארד, פורטלנד בלייזרס, מול קליי תומפסון, גולדן סטייט ווריירס. GettyImages
ישתפו פעולה? אל תבנו על זה. לילארד וקליי תומפסון/GettyImages

"אלופת ה-NBA היא אלופת העולם", אמר לילארד, "אם תיקח את הקבוצה הכי טובה ב-NBA ותשלח אותה לרחבי העולם לשחק בליגות הכי טובות בכל מקום אחר, היא תביס את כולן. אני לא מבין על מה הוויכוח".

לילארד שיחק שבע פעמים באולסטאר ונבחר לחמישיית השנה ב-NBA ב-2018. מעבר שלו למיאמי יהפוך מיד את ההיט לאחת המועמדות הבכירות ביותר לזכות באליפות אחרי שבעונה שעברה היא נכנעה לדנבר רק בגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully