וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב ניצחה את הפועל ירושלים וזכתה בטורניר ת"א

המארחת בדרייב אין יצאה מנצחת מטורניר ההכנה לאחר 87:89 דחוק בגמר. בראון כיכב בהתקפה והוסיף חסימה קריטית לקראת הסיום

דריבל פינת כדורסל, 19.9/צילום: אולפן וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

אמנם מדובר רק בטורניר ההכנה, אך אם המשחק שקיבלנו הערב (שלישי) מבשר משהו לקראת ההמשך, הרי שמצפה לנו עונה מרתקת בכל הנוגע לגדולות בכדורסל הישראלי. הפועל תל אביב זכתה בטורניר ההכנה בתל אביב עם 87:89 על הפועל ירושלים, במשחק שהיה צמוד לכל אורכו והיה מותח ממש עד להתקפה האחרונה.

ג'ייקובן בראון ידע לא מעט פציעות לאורך התקופה שלו בהפועל תל אביב בפרט ובישראל בכלל, אך הערב הוא הראה שהגיע לעונה בכושר שיא. הגארד של דני פרנקו הוביל את קלעי שתי הקבוצות עם 20 נקודות, ואף תרם משמעותית בצד ההגנתי עם חסימה על כריס ג'ונסון לקראת הסיום. גם קסבייר מנפורד וג'יילן הורד תרמו, ובר טימור המשיך ביכולת המצוינת מחצי הגמר מול פרומיתאס.

מן העבר השני, אלכסנדר דז'יקיץ' אמנם מאוכזב מההפסד אך הוא יכול להיות מרוצה מכך שקיבל תרומה משמעותית מהישראלים. יובל זוסמן הוביל את הקלעים עם 13 נקודות אחרי שנעצר על אפס בחצי הגמר מול ססארי, כשגם אור קורנליוס ועוז בלייזר התבלטו לצידו. קאדין קרינגטון גם כן תרם עם 10 נקודות, אך רשם איבוד קריטי בהתקפה האחרונה.

שתי הקבוצות כעת יתפנו למשחקים רשמיים, כשיחלו בסוף השבוע את דרכן בגביע ווינר. הפועל תל אביב תפגוש ברבע הגמר את מכבי עירוני רמת גן, הפועל ירושלים את הפועל באר שבע.

קלעו להפועל תל אביב: ג'ייקובן בראון 20, קסבייר מנפורד 17, ג'יילן הורד 15, בר טימור 12, תומר גינת 10, ברייאן אנגולה 5, ג'ף וויטי 4, עידן זלמנסון וגיל בני 3 כ"א. שותף ולא קלע: אייל הראל.

קלעו להפועל ירושלים: יובל זוסמן 13, אור קורנליוס וקאדין קרינגטון 10 כ"א, עוז בלייזר וזאק הנקינס 9 כ"א, מוריס אנדור וספידי סמית' 8 כ"א, כריס ג'ונסון 7, ברינטון למאר 6, גבי צ'אצ'אשווילי 5, ליוואי רנדולף 2.

שחקן הפועל ירושלים יובל זוסמן מול שחקן הפועל תל אביב ברייאן אנגולה. ברני ארדוב
השאירו טעם של עוד. זוסמן מול אנגולה/ברני ארדוב

מהלך המשחק

רבע 1: הפועל תל אביב פתחה מהיר עם 10 נקודות בשתי דקות, יובל זוסמן שלא קלע בחצי הגמר עלה מהר על הלוח ושלשה שלו צימקה ל-10:9. הישראלי החדש של אלכסנדר דז'יקיץ' שוב צלף מאותה פינה, והעביר את היתרון לצד הירושלמי עם 13:14. קסבייר מנפורד הפך ל-14:18 מחוץ לקשת, אור קורנליוס קינח ריצת 2:9 עם שלשה ואת הרבע סיימו הקבוצות בשוויון 26:26.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן הפועל ירושלים ספידי סמית' מול שחקן הפועל תל אביב בר טימור. ברני ארדוב
קרב האדומות. סמית' ליד טימור/ברני ארדוב

רבע 2: אף קבוצה לא הצליחה לייצר מומנטום בדקות הראשונות של הרבע, שש נקודות רצופות של עוז בלייזר קבעו 35:36 ירושלמי. לאחר מכן זאק הנקינס נכנס לעניינים, ובחלוף שלשה של קאדין קרינגטון קבע 42:46. ג'ף וויטי השווה בצבע, 46:46 במחצית.

שחקן הפועל תל אביב ברייאן אנגולה עם דני פרנקו. ברני ארדוב
לא נתנו לירושלים לברוח. אנגולה ופרנקו/ברני ארדוב

רבע 3: שתי הקבוצות נותרו די צמודות זו לזו, זוסמן הוסיף עוד שלשה והגדיל ל-51:55. מנפורד איזן את התוצאה, בלייזר צלף מבחוץ ומוריס אנדור הגדיל ל-63:68. ג'ייקובן בראון התעורר, ובמהלך אופייני של שלשה וסחיטת עבירה הפך את התוצאה בסיום הרבע. עשר דקות לסיום, 70:71 להפועל תל אביב.

שחקן הפועל תל אביב עידן זלמנסון מול שחקן הפועל ירושלים עוז בלייזר. ברני ארדוב
אין יותר צמוד מזה. זלמנסון ובלייזר/ברני ארדוב

רבע 4: הפועל תל אביב החלה טוב יותר את הרבע האחרון, ואחרי מספר קליעות עונשין בראון רשם מהלך אלגנטי שקבע 72:80. קרינגטון הגיב מיד עם שלשה קריטית שהקטינה את התוצאה. האורחת לא אמרה נואש, ספידי סמית' קלע מקרוב והקטין לפער של התקפה אחת בלבד - 82:79.

קרינגטון היה יכול להשוות כשקלע וסחט עבירה, אך החטיא מקו העונשין ובצד השני טימור הגדיל ל-83:86. סמית' מצא את כריס ג'ונסון בצבע, הפורוורד נחסם על ידי בראון ופספס הזדמנות להפוך את התוצאה. טימור נשלח לקו העונשין ודייק פעם בדרך ל-85:88 כשנותרו 16 שניות. זוסמן קלע פעמיים מהקו, אנגולה דייק רק פעם אחת וירושלים קיבלה את הכדור בפיגור 89:87. קרינגטון איבד בהתקפה האחרונה, 87:89 להפועל תל אביב בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully