וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר סבא נפרדה ממאמנה, מגנים חדשים לבני יהודה ונס ציונה

גל ברשאן עזב בהחלטה הדדית אחרי שתי נקודות בארבעה מחזורים מפתיחת הליגה הלאומית. עידן רטה אצל הזהובים, אורי צעדון בנועלת הטבלה

דריבל, 19.9/צילום: אולפ וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

שתי נקודות מארבעה משחקים מפתיחת העונה בליגה הלאומית עשו את שלהם, והפועל כפר סבא הודיעה היום (שלישי) על סיום דרכו של גל ברשאן כמאמן הקבוצה. לפי הירוקים ההחלטה התקבלה באופן הדדי לאור הצורך בשינוי, וכעת באצטדיון לויטה יחפשו מחליף.

ברשאן מונה למאמן בקיץ האחרון אחרי שהעלה את קבוצת הנוער לליגת העל, אך כאמור הוא לא הצליח לשחזר את ההצלחה בקבוצה הבוגרת. הקש ששבר את גב הגמל מבחינת המועדון הגיע אתמול, עם הפסד 1:0 בחוץ להפועל נוף הגליל. הקבוצה החלה את העונה עם 3:3 מול בני יהודה, אך בשלושת המשחקים שחלפו מאז לא מצאה את הרשת אפילו פעם אחת.

עידן רטה, בני יהודה. בני יהודה, אתר רשמי
מגן חדש בבני יהודה. עידן רטה/אתר רשמי, בני יהודה

עוד בליגה הלאומית, בני יהודה הודיעה על החתמתו של עידן רטה. המגן הימני בן ה-24 שיחק בעונה שעברה בעירוני רמת השרון, ואמר לאחר המעבר לכתום: "אני שמח מאוד להתחיל דרך חדשה במקום חדש, אני מודה לרמת השרון על תקופה יפה, וכעת כל כולי במטרות של בני יהודה".

גם נועלת הטבלה סקציה נס ציונה התחמשה והודיעה על צירופו של אורי צעדון. המגן חתם בשורות הכתומים עד לסיום העונה כשבעונה שעברה שיחק בהפועל נוף הגליל ולפני כן גם בהפועל ראשון לציון, עירוני קרית שמונה ובני יהודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully