וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגול ששיגע את אמריקה מוכיח: לרובם אין מושג בכדורגל

עודכן לאחרונה: 19.9.2023 / 14:59

כדורגלנית כבשה שער לא שגרתי בטורניר המכללות, בארה"ב הגדירו אותו כ"שער הכי מטורף שתראו", הגולשים קטלו: רואים שאתם לא מכירים את החוקים

אחרי סאלטה: הכדורגלנית כבשה שער שהטריף את ארה"ב/מתוך הרשתות החברתיות

שער לא שגרתי שכדורגלנית שכבשה במסגרת המכללות בארה"ב הפך ללהיט ביממה האחרונה באמריקה. היה זה כאשר זואי מהוני, שמשחקת עבור אוניברסיטת דרייק, כבשה את הגול החריג אחרי שהוציאה הוצאת חוץ חזקה לעבר השער, בעודה עושה סאלטה, במשחקה מול אוניברסיטת אייווה.

עבור חובבי הכדורגל לא מדובר בשער שהוא עד כדי כך נדיר, מאחר שכבר ראינו לא פעם הוצאת חוץ תוך כדי סאלטה, ואף ראינו בעבר שערים כתוצאה מהוצאת חוץ ללב רחבת החמש. אבל בארה"ב, מדינה שהיא לא אומת כדורגל, מתלהבים מדברים בצורה אחרת.

השער שנכבש - על אף שמדובר במשחק די זניח, מול יציעים ריקים, באצטדיון שבכלל מיועד לפוטבול - קיבל את המקום הראשון ברשימת הטופ-10 של התוכנית "ספורטסנטר" של רשת ESPN. לאחר מכן הוא גם שודר בתוכנית הפופולרית "בוקר טוב אמריקה". בשני המקרים השדרים אמרו ש"מעולם לא ראינו דבר כזה", ש"זה הגול הכי מטורף שתראו" וכו'.

ברשת החלו ללגלג על האמריקאים, שיצאו מגדרם מהשער ולכאורה "הוכיחו שאין להם מושג בכדורגל", כשהגולשים גם מסבירים לשדרים האמריקאים שהשער לא היה מאושר אלמלא השוערת הייתה נוגעת בכדור.

  • עוד באותו נושא:
  • טראש טוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully