וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוייר שוב לא התאמן, גנאברי: "רוצים לספק הצהרה מול יונייטד"

שוער באיירן מינכן לא אמור להיכלל בסגל, גריירו וקומאן ישובו (ד', 22:00). שחקן הכנף: "אסור לנו לזלזל בהם, ולא נעשה זאת". טוכל ממשיך לחטוף ביקורות

תקציר: באיירן מינכן - באייר לברקוזן 2:2/ספורט1

המשחק המרכזי של מחזור הפתיחה בליגת האלופות יפגיש מחר (רביעי, 22:00) את באיירן מינכן עם מנצ'סטר יונייטד באליאנץ ארנה. מנואל נוייר שוב לא הצליח להתאמן, אך מלבדו, ייהנה תומאס טוכל מסגל מלא. דניאל פרץ אמור להתחיל שוב על הספסל, כשסוון אולרייך ימשיך בין הקורות. רפאל גריירו וקינגסלי קומאן שבו לאימונים וצפויים להיכלל בסגל.

"אנחנו רוצים לספק הצהרה באופן מיידי ולקחת שלוש נקודות", אמר סרג' גנאברי, שהוזכר היום כמועמד להצטרף לשדים האדומים בחלון ההעברות של ינואר. "העובדה שאנחנו מתחילים בבית מול היריבה החזקה ביותר היא יתרון עבורנו, לפחות על הנייר. תמיד שכנענו בשלב הבתים ואנחנו רוצים להמשיך כך".

שחקן הכנף הוסיף ודיבר על היריבה: "ליונייטד יש שחקנים נהדרים, הרבה כישרון והרבה מהירות בחלק הקדמי. יש לה גם כמה קשרים עם ניסיון פרמיירליג. אסור לזלזל בה בשום אופן, ולא נעשה זאת. נצטרך להיות בשיאנו. אני זוכר ששיחקתי מול יונייטד כשהייתי בן 18, באולד טראפורד, מול כל הכוכבים. אני עדיין זוכר דו-קרב שלי עם ריאן גיגס".

בינתיים, טוכל ממשיך לספוג ביקורות בגרמניה. האחרונה שבהן הגיע מהעיתונאי סטפן-אנדראס קסדורף, שכתב בטורו האישי: "מדובר באיש קשה שלאו דווקא משפר את הקבוצה שלו בכל מחיר. לא פעם הוא רוצה לשפר את המעמד שלו על חשבון השמות הגדולים. זה לא יכול לעבוד לטווח הרחוק. הוא טקטיקן גדול, אבל באיירן לא הצליחה להיכנס לכושר טוב מאז הגיע למינכן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully