וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלוכלך? ניימאר דחף יריב ובעט בו, הפרשן הסעודי הגן עליו בשידור

הברזילאי היה מעורב בתקרית מפוקפקת בתיקו המאכזב של אל הילאל בליגת האלופות, הפרשן הסעודי הגן על ה"נכס הלאומי" וקרא: "ליריב מגיע עונש, לא לו"

תקציר: אל הילאל - נאוובאחור 1:1/ספורט1

שלב הבתים של ליגת האלופות של אסיה יצא לדרך אתמול (שני) כשבמוקד של העונה במפעל היבשתי נמצאות כמובן הקבוצות מהליגה בערב הסעודית על שלל הכוכבים שלהן. זה התחיל עם ניימאר, שבמדי סגנית אלופת אסיה, אל הילאל, פגש את נאוובאחור מאוזבקיסטן במחזור הפתיחה, והסתפק בתיקו דרמטי.

ניימאר פתח לראשונה בהרכב של מוליכת הליגה הסעודית, אך אחרי מחצית ראשונה ללא שערים, אל הילאל הופתעה כשתומא טבאטדזה העלה את האורחת מאוזבקיסטן ליתרון בדקה ה-52. עם תוספת זמן ארוכה במיוחד, סגנית מחזיקת המפעל לחצה עד שהשער הגיע 10 דקות לתוך תוספת הזמן. עלי אל בולאהי השיג את השוויון המיוחל וחילק את הנקודות בבית ד'.

ניימאר אל הילאל. GettyImages
תחזיקו אותו. ניימאר/GettyImages

במהלך המשחק ניימאר היה מעורב בתקרית מביכה, כאשר דחף שחקן על הדשא ובעט בו כדור ממרחק של מטר בלבד. עם זאת, ניימאר זכה להגנה על ידי הסעודים, שכידוע השקיעו בצירופו מאות מיליוני יורו, ועל פי פרשן הטלוויזיה הסעודית, שופט עבר מקומי שניתח את התקרית, לא הגיע לניימאר אדום: "השחקן האוזבקי עמד לפני הכדור, ניסה לעכב את המשחק ולהפריע לניימאר ומנע ממנו להמשיך במשחק, ולכן הוא זה שצריך לקבל כרטיס צהוב ולא ניימאר", כך אמר בשידור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

משחק נוסף נערך אמש כשאל איתיחאד, אלופת הליגה הסעודית, אירוחה את אגמק מהליגה האוזבקית, ללא קארים בנזמה הפצוע. הארון קמארה העלה את הצהובים-שחורים ליתרון, רמאריניו השלים צמד ואל איתיחאד הסתדרה ללא הקפטן הצרפתי עם פתיחה מושלמת לבית ג'.

צפו בתקציר הניצחון של על איתיחאד

תקציר: אל איתיחאד - אגמק 0:3/ספורט 1
ניימאר אל הילאל. GettyImages
חילצו תיקו דרמטי. ניימאר/GettyImages

היום (שלישי) שלב הבתים יתחיל גם עבור אל עין של עומר אצילי ואל נאסר של כריטסיאנו רונאלדו, שיפתחו את ליגת האלופות של אסיה בפעם הראשונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully