וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפגש אגדות: חבייר סביולה וראובן עטר אצלכם ביד

במסגרת משחקי הראווה בין אגדות ברצלונה לאגדות מכבי ת"א ואגדות מכבי חיפה, כדורי המשחקים אשר כבשו את השער הראשון בכל משחק על ידי חבייר סביולה וראובן עטר מועמדים למכירה פומבית. כל ההכנסות יוקדשו לספיישל אולימפיקס ישראל ולליגת שווים בכדורגל

הכדורים החתומים של סביולה וראובן עטר הוענקו לספיישל אולימפיקס על ידי הטוטו בנוכחות דאבל ופס. ספיישל אולימפיקס,
הכדורים החתומים של סביולה וראובן עטר הוענקו לספיישל אולימפיקס על ידי הטוטו בנוכחות דאבל ופס/ספיישל אולימפיקס

קבוצת האגדות של ברצלונה עם כמה משחקני העבר הגדולים מהקבוצה ובראשם רונאלדיניו, ריבאלדו, וסאביולה, הגיעה בשבוע שעבר לארץ למשחקי ראווה נגד נבחרת האגדות של מכבי תל אביב ומכבי חיפה, כאשר בראש הנבחרות הישראליות עומדו שחקני העבר אבי נמני ויניב קטן, יחד עם שמות גדולים נוספים כגון טל בן חיים, שוער העבר לירן שטראוברף, מיקי זהר, ראובן עטר ואריק בנאדו.
הספרדים מצדם הגיעו למשחקי הידידות בבלומפילד ובסמי עופר עם כמה מכוכבי העבר הגדולים ביותר של הקבוצה לאורך השנים, ביניהם ריבאלדו, רונאלדיניו, סאביולה ועוד.

לאחר השער ראשון בכל משחק, נעצר המשחק במטרה שהאגדות יחתמו על כדור המשחק את חתימתם האישית. כאמור, הכדור מהמשחק הראשון נחתם על ידי אגדת ברצלונה חבייר סביולה אשר כבש את השער הראשון והכדור מהמשחק השני נחתם על ידי אגדת מכבי חיפה הקשר האגדי ראובן עטר. השער האדיר של ראובן עטר הרעיד את אצטדיון סמי עופר וחרך את הרשתות החברתיות/

הכדורים החתומים הועברו על ידי הטוטו, מיוזמות המשחקים, לעמותת "ספיישל אולימפיקס" וליגת "שווים בכדורגל" במטרה לגייס כסף ולתמוך בספורט לאנשים עם מוגבלויות שכליות וקוגניטיביות בישראל, ובענף הכדורגל בפרט. שיתוף הפעולה המיוחד בין ספיישל אולימפיקס לטוטו הובל ע"י pivot2.0 - סוכנות לקריאייטיב ספורט של רן עובדיה.

המכירה הפומבית תתקיים באתר ספיישל אולימפיקס ישראל כאשר הסכום ההתחלתי לתרומה לכל כדור הוא 1,500 שקל. במכירה שהחלה היום, יום שלישי ה - 19.09.23 יוצע תחילה הכדור עליו חתם חבייר סיביולי, ומחר, יום רביעי ה - 20.09.23 יוצע למכירה הכדור עליו חתם ראובן עטר. שתי המכירות יסתיימו תוך שבוע מיום העלייה לאוויר. ספיישל אולימפיקס יכריזו באתר ובעמוד הפייסבוק על הזוכים.

הכדורים החתומים. ספיישל אולימפיקס,
הכדורים החתומים/ספיישל אולימפיקס

מנכ"לית ספיישל אולימפיקס שרון לוי בלנגה: "אני רוצה להודות לארגון הטוטו לקידום מטרות חברתיות באמצעות הספורט ועל יוזמתו לאירוע ספורטיבי שאירח אגדות כדורגל מישראל ומברצלונה ועל בחירתו בארגון ספיישל אולימפיקס וליגת שווים בכדורגל. תשומת הלב מייצרת הכלה ושינוי חברתי דרך המגרש בהשראת עקרון פשוט של שווים בכדורגל - להתאמן יחד, לשחק יחד, להיות מאוחדים למטרה אחת על המגרש- לנצח ולהתחרות יחד. הספורט הוא כלי מהיר לידידות ולהבנה בין ספורטאים עם וללא מוגבלות".

מנכ"ל הטוטו, מאיר ברדוגו: "לשמחתי, לאחרונה בהובלת שר הספורט מר מיקי זוהר, נכנס ממד משמעותי נוסף שהטוטו יפעל בו בעתיד, והוא קידום מטרות חברתיות באמצעות הספורט. אני חושב שקל להסכים שעם כל הכבוד לאליפויות, גביעים וגולים, ספורט הוא גם כלי נפלא לקידום ערכים בחברה, לצמצום פערים וליצירת שוויון ורעות בין אנשים.לכן, אני יותר מגאה להיות הערב לצד נציגי ליגת "שווים" בכדורגל הישראלי. הם בעיני דוגמה לניצחון האמיתי של הספורט. הניצחון אולי הכי חשוב שמוכיח שספורט וכדורגל בפרט הם של כולם, הם שפה בינלאומית שמשותפת לכולם, מגשרת על פערים ומחברת!"

לאתר המכירה הפומבית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully