וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה רוצה לסגור את עסקת אלמוג ומזרחי, גם שיבלי על הכוונת

עודכן לאחרונה: 19.9.2023 / 11:28

אחרי רכישת שבירו: מכבי נתניה מחכה להחלטות של מכבי ת"א על שתי העסקאות ובדקה אפשרות לרכוש את קשר מכבי חיפה. הסגל ידולל: כל המועמדים לעזוב

תקציר: מכבי נתניה - הפועל פתח תקוה 1:4/ספורט1

במכבי נתניה עושים מאמצים לסגור מספר עסקאות עד לסיום חלון ההעברות מחר (רביעי) בערב. בראש הרשימה נמצאת עסקת רכישתם של אילון אלמוג וגיא מזרחי ממכבי תל אביב, כאשר בנתניה ממתינים להחלטות של ראשי מכבי תל אביב בנוגע למימוש העסקה. בין הצדדים היו פערים כספיים, הן בנוגע לאלמוג והן בעניין מזרחי, ובנתניה מבהירים שלמרות שמדובר במגעים מול אותה קבוצה, שתי העסקאות אינן תלויות זו בזו. במכבי נתניה בדקו את האפשרות לצרף גם את עידו שחר, אולם בשלב זה הקשר מעדיף להמשיך במדי הצהובים מתל אביב ונראה שצירופו לא ייצא לפועל.

לצד עסקת אלמוג ומזרחי, בנתניה בדקו גם את האפשרות לרכוש את הקשר חמזה שיבלי ממכבי חיפה, אולם בשלב זה ראשי האלופה מסרבים למכור את הכישרון הצעיר. שיבלי לא מקבל דקות משחק אצל מסאי דגו, אך בחיפה הבהירו לו שהם רוצים מאוד להשאירו בסגל. מספר קבוצות בליגת העל, ביניהן הפועל חדרה ומכבי בני ריינה, פנו לחיפה כדי לקבל את שיבלי בהשאלה, אך בשלב זה הירוקים מונעים מהקשר גם את זה.

חמזה שיבלי שחקן מכבי חיפה מול גדעון אקווה שחקן מכבי פתח תקוה. דני מרון
בינתיים חיפה מסרבת לשחררו. שיבלי/דני מרון
אילון אלמוג, שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
בנתניה מבהירים: עסקת אלמוג לא קשורה למזרחי/אריאל שלום

בנתניה מבינים שאחרי החתמתו של החלוץ איתמר שבירו ולצד הרצון לצרף שחקנים חדשים, הם יצטרכו גם לדלל את הסגל הקיים, כאשר בין השמות שעשויים לעשות את הדרך החוצה נמצאים הקפטן אביב אברהם שלא מקבל כמעט דקות לאחרונה, הקשר יובל שדה, המגן עידו וייר שביקש לעזוב אם גיא מזרחי יוחתם על המשבצת שלו וגם שחקנים בחלק הקדמי, דוגמת איגור זלטאנוביץ' שמבוקש מאוד בהפועל באר שבע, אחמד סלמן שדקות המשחק שלו ייפגעו מהחתמת שבירו ואולי אפילו לירן רוטמן, שרק חזר מפציעה ויעדיף למצוא לעצמו קבוצה, בה יובטחו לו דקות משחק רבות יותר.

לאור ההתעניינות של באר שבע בזלטאנוביץ', עלו על הפרק אופציות לטרייד בין הצדדים, אולם בנתניה הבהירו כי שחקנים דוגמת תומר חמד או חאתם אלחמיד, לא רלוונטיים מבחינתם. שמו של איאד אבו עביד הוזכר אבל הסיכויים למעבר שלו למדי נתניה קלושים מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully