וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלוץ הבלגי ארון לייה איסקה קרוב לחתימה בהפועל חדרה

עודכן לאחרונה: 19.9.2023 / 9:01

הבלגי (25) גדל במחלקת הנוער של אנדרלכט ושיחק בעבר במארסיי, כיום הוא שייך לבראנסלי. בן ארצו בוראר מסייע בהבאתו ארצה

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל חדרה 0:2/ספורט1

הפועל חדרה נוצחה אמש (שני) 2:0 על ידי בית"ר ירושלים ורשמה הפסד ליגה שלישי ברציפות. בחדרה ידעו עם קבלת לוח המשחקים שמצפה להם פתיחה קשה מאוד אך קיוו להיות עם מאזן מעט טוב יותר, כאשר בנוסף לשלושת ההפסדים המדוברים, הקבוצה עדין לא הבקיעה שער אחד והפרש השערים לחובתה עומד על 8:0.

בחדרה חיפשו בתקופה האחרונה חלוץ זר לחיזוק החלק ההתקפי ומי שאמור לנחות היום בישראל לקראת חתימה הוא ארון לייה איסקה הבלגי (25), שחקנה של בארנסלי מהליגה האנגלית השלישית. לייה איסקה, אחיו הצעיר של מישי בטשואי, גדל באנדרלכט ושיחק בין השאר במארסיי, טולוז ומץ הצרפתיות, כאשר את העונה שעברה הוא סיים במדי טוזלהספור, מהליגה השנייה בטורקיה.

מי שתיווך בהבאתו של לייה איסקה לישראל הוא קשרה הבלגי של חדרה, סמי בוראר, שסייע רבות לאנשי הקבוצה בהבאת בן ארצו. בחדרה מקווים שהגעתו של חברו הבלגי תגרום גם לבוראר להתעורר, אחרי שפתח את העונה בצורה חלשה מאוד.

ארון לייה איסקה חלוץ בארנסלי. Marc Atkins, GettyImages
שיחק בקבוצות גדולות. איסקה/GettyImages, Marc Atkins

"פתיחת העונה שלנו לא טובה. פגשנו יריבות חזקות ועדין אנחנו מאוכזבים", אמר אמש המאמן ניסו אביטן בסיום ההפסד לבית"ר ירושלים. "בכל משחק עד עכשיו היו לנו דקות טובות ויכולנו לעשות יותר ממה שהוצאנו, והערב אחרי חצי ראשון שקול, לא ידענו להתמודד עם השער שספגנו. יש לנו קושי בחלק הקדמי, אנחנו לא מוצאים לזה פתרונות וגם חסר לנו שחקן אחד או שניים בחלק הזה".

על סף השבירה הנמוך הוסיף המאמן: "לספוג שער ממצב נייח, אחרי שכל השבוע תירגלנו עמידה במצבים נייחים, הוציא לנו את האוויר. אני חושב שאנחנו שווים יותר ממה שאנחנו מראים עד היום. האפס נקודות מתוך תשע זו עובדה ואני עדין לא חושב שזה צריך לחלחל לשחקנים. לא חושב שמעכשיו יהיו משחקים קלים יותר, אנחנו פוגשים בשבת את הפועל חיפה וגם זה משחק קשה, אבל אנחנו חוזרים למגרש הביתי שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully