וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברומניה טוענים: מאמן הנבחרת אדי יורדנסקו עשוי לעזוב את תפקידו

עודכן לאחרונה: 19.9.2023 / 8:23

לפי "פרוספורט", המאמן של יריבת ישראל במוקדמות יורו 2024 מאס בביקורת הבלתי פוסקות ומחזיק במספר הצעות מארצות ערב ואירופה

מחוץ לקווים, 18.9/עריכת וידאו: זיו שטיינר

נבחרת רומניה אמנם מדורגת במקום השני של בית ט', ונמצאת בעמדת זינוק מצוינת לקראת העפלה ליורו 2024, אולם לא הכל שקט בשורות יריבתה של נבחרת ישראל במוקדמות אליפות אירופה. לפי "פרוספורט", המאמן אדי יורדנסקו עשוי לעזוב את התפקיד באופן מפתיע.

ראשון להעלות את התיאוריה הזו היה שחקן העבר רוברט ניטה, שאמר אחרי ה-0:2 על קוסובו: "אדי יעזוב לא משנה מה יקרה, גם אם נעלה ליורו. הוא עוזב, 100 אחוז". כשיורדנסקו עצמו נשאל על השמועות הללו, הוא השיב: "תנו לי לנוח".

לפני ה-1:1 של רומניה מול ישראל תקף בעלי סטיאווה בוקרשט ג'יג'י בקאלי את ההרכב של יורדנסקו, שספג ביקורות רבות לאורך הקמפיין - חרף התוצאות הטובות. "השחקנים כבר הצהירו שיש אווירה טובה בחדרי ההלבשה, ואנחנו הורסים את זה", אמר מקור המקורב למאמן הלאומי. "אדי ניסה ליצור חבורה מלוכדת ולהגן על כולם, אבל הוא יודע שזה בלתי אפשרי. השחקנים יודעים שלא משנה מה יקרה, הם יושפלו על ידי הציבור. אדי פשוט לא מבין את המתקפות המכוערות הללו, את העלבונות לשחקנים".

יורדנסקו, שנכנס לתפקיד בינואר 2022, מבוקש בארצות ערב ובמספר קבוצות באירופה, כך לפי "פרוספורט" - הוא קיבל הצעות גבוהות יותר מהחוזה שיש לו בנבחרת רומניה, אך הוא סירב. כעת, כל זה עלול להשתנות: "הוא פטריוט. אבל אחרי תוצאות טובות אתה מצפה שהמתקפות הללו על השחקנים ייפסקו", אמר מקורב למאמן. "אנשים כתבו שעדיף שלא נעלה בכלל ליורו. זה מדהים. אנחנו מנצחים ואנשים משתגעים מרוב כעס. במשפחה של אדי מודאגים".

אדי יורדנסקו מאמן נבחרת רומניה. Vasile Mihai-Antonio, GettyImages
סוף הדרך מתקרב? יורדנסקו/GettyImages, Vasile Mihai-Antonio

רומניה תמשיך את הקמפיין שלה ב-12 באוקטובר, כשתתארח בבלארוס, למשחק המכריע בישראל היא תגיע ב-18 בנובמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully