וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון ראשון לפיטסבורג, ניו אורלינס ב-0:2

הסטילרס ניצלו השמטה של דשון ווטסון להחזרה לטאצ'דאון והנחילו לקליבלנד הפסד בכורה 22:26. הסיינטס גברו בקרוליינה 17:20 על הפנתרס ועלו ל-0:2 ראשון מזה עשור

שחקני פיטסבורג סטילרס. Joe Sargent, GettyImages
הסטילרס מחקו את ה-0 מטור הניצחונות/GettyImages, Joe Sargent

שני משחקי פוטבול נעלו הלילה (בין שני לשלישי) את השבוע השני ב-NFL. בפיטסבורג רשמו הסטילרס טאצ'דאון הגנתי ברבע הרביעי וניצחו 22:26, בשארלוט גברה ניו אורלינס על קרוליינה 17:20 ועלתה למאזן 0:2, כמו יריבתה לבית טמפה ביי באקנירס.

פיטסבורג (1:1) - קליבלנד (1:1) 22:26

אחרי שניצחו במשחק הראשון את סינסינטי, הבראונס היו ערוכים לעוד ניצחון ונכנסו לרבע הרביעי ביתרון, אבל שבע דקות לסיום הגיע מהלך המפתח במשחק. דשון ווטסון שמט את הכדור עמוק בחלק המגרש שלו, טי ג'יי וואט, האח של, אסף את הכדור ורץ 17 יארד לאנדזון כדי להעלות את פיטסבורג ליתרון, עליו שמרה עד לסיום. זה היה ניצחון מספר 20 ברציפות של הסטילרס על הבראונס בבית במשחק עונה רגילה. קני פיקט סיים עם 222 יארד, טאצ'דאון ואיבוד, 127 יארד וטאצ'דאון לג'ורג' פיקנס. 235 יארד, טאצ'דאון, איבוד אווירי ופאמבל מכריע לווטסון.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

קרוליינה (2:0) - ניו אורלינס (0:2) 20:17

טוני ג'ונס ג'וניור חדר פעמיים לאנדזון, בעוד ההגנה של הסיינטס לא נותנת לברייס יאנג לנשום. ניו אורלינס עלתה למאזן 0:2 לראשונה מאז 2013, למרות משחק בינוני של דרק קאר, שסיים עם 226 יארד ואיבוד ללא טאצ'דאון. 75 יארד על הקרקע לטייסום היל. יאנג סיים עם 153 יארד וטאצ'דאון באוויר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully