וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נצמדה לברצלונה בטבלה: ג'ירונה ניצחה 2:4 את גרנאדה

התאומה מקטאלוניה חזרה למקום השלישי עם ניצחון משכנע על הקבוצה של וייסמן שישב על הספסל ולא שותף. נוטינגהאם פורסט וברנלי נפרדו ב-1:1

תקציר: נוטינגהאם פורסט - ברנלי 1:1/ספורט1

המחזור החמישי בליגה הספרדית ננעל הערב (שני) עם גרנאדה ושון וייסמן על הספסל שאירחו את ג'ירונה המפתיעה. הקבוצה מקטאלוניה הגיעה למשחק עם 10 נקודות וללא הפסדים כשהיא חלק מהרביעייה הראשונה המובילה לליגת האלופות בעונה הבאה. יש עוד זמן רב עד תום העונה, אבל ג'ירונה נראית כרגע כמו אחת שיכולה להיות הכבשה השחורה של העונה ולהקשות על קבוצות הצמרת עם המרוץ לאירופה בעונה הבאה אחרי עוד ניצחון - 2:3 על הקבוצה של החלוץ הישראלי שלא שותף.

זה התחיל בדקה ה-22 כשויקטור ציגאנקוב האוקראיני העלה את האורחת ליתרון בשער נפלא. סאביו (31) הכפיל ודויד לופס הוסיף את השלישי בקלות בדקה ה-34 עם יתרון משמעותי בירידה למחצית. המארחת העלתה, מלבד וייסמן שנותר על הספסל, את הכלים ההתקפיים שלה, ובדקה ה-63 זה השתלם עם שער מצמק של מירטו אוזוני. לוקאס בויה כבר התחיל להדאיג את הספסל של ג'ירונה כשהוסיף את השני של גרנאדה (85), אבל יאן קוטו (89) סגר את הסיפור עם בעיטה חזקה לרשת והבטיח שבוע נוסף בחלק העליון. קבוצת התחתית עם הפסד שני ברציפות עדיין מתחת לקו האדום.

קאלום הדסון אודוי לצד נונו טבארס נוטינגהאם פורסט. GettyImages
שער יוצא מן הכלל. הדסון אודוי/GettyImages

גם בפרמיירליג המחזור החמישי נסגר כשנוטינגהאם פורסט פגשה את ברנלי שעדיין ללא ניצחון ערב המשחק, וגם אחרי הביקור אצל הקבוצה של סטיב קופר, העולה החדשה לא הצליחה להכריע את ההתמודדות עם 1:1 אטרקטיבי. וינסנט קומפאני אמנם יכול להתנחם בנקודה ראשונה מאז העלייה מהצ'מפיונשיפ, אך פחות מעודד מכך שאיבדו יתרון יקר ונותרו מתחת לקו האדום.

דווקא אחרי שליטה של פורסט במחצית הראשונה, זקי אמדוני (41) העלה את האורחת ליתרון מפתיע לקראת הירידה להפסקה. נונו טבארס עלה במקומו של גונסאלו מונטיאל למחצית השנייה, והשפיע על המשחק ההתקפי של המארחת, ובדקה ה-62 טאיוו אווני היה מעורב בשער של פורסט במשחק ה-9 ברציפות עם בישול לקאלום הדסון אודוי שבעט כדור מושלם שהסתובב לרשת של ג'יימס טראפורד שהעלה את האדומים למקום השמיני בטבלה עם פתיחת עונה מעודדת. לייל פוסטר עוד הספיק להשוות (77), אך השער נפסל בעקבות נגיעת יד, והחלוץ הורחק התוספת הזמן אחרי פגיעה עם המפרק בשחקן היריבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully