וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך חזרה לישראל: ג'ורדן בוטאקה סיכם את תנאיו במ.ס. אשדוד

18.9.2023 / 23:27

הקונגולוזי בן ה-30, שלא המשיך בהפועל ירושלים והפך לשחקן חופשי בקיץ, צפוי להצטרף לסגל של אלי לוי במטרה לסייע לחלק הקדמי

תקציר: הפועל חיפה - מ.ס. אשדוד 0:2/ספורט1

ג'ורדן בוטאקה בדרך חזרה לישראל. שחקן ההתקפה הקונגולזי שבעונה שעברה הבקיע שלושה שערים לזכות הפועל ירושלים, סיכם את תנאיו במ.ס. אשדוד ואמור להצטרף לקבוצתו של אלי לוי שהחלה את העונה עם שלושה הפסדים למכבי תל אביב, בית"ר ירושלים ואמש להפועל חיפה.

בהפועל ירושלים התלבטו אם להאריך את חוזהו של בוטאקה, שעוד נמנה עם סגל נבחרת קונגו במוקמות אליפות אפריקה במרץ האחרון, אבל הוא בסופו של דבר חזר לגנט הבלגית שממנה הושאל וגם שם סיים את חוזהו והפך לשחקן חופשי לפני כחודשיים וחצי. זיו אריה והצוות בבירה בחרו לוותר על בוטאקה מכיוון שרצו לצרף לחלק ההתקפי שחקנים מוכחים יותר, בוודאי בכל הנוגע לתרומה מספרית.

שחקן הפועל ירושלים ג'ורדן בוטאקה. דני מרון
בדרך חזרה לישראל. בוטאקה/דני מרון

בסך הכל רשם בוטאקה 34 הופעות במסגרת ליגת העל ואחת נוספת בגביע המדינה, אבל ב-2,518 דקות ששותף הבקיע שלושה שערים ובישל עוד שלושה. בפלייאוף העליון הוא כבש נגד מכבי נתניה ובישל בניצחון החוץ 0:1 על מ.ס. אשדוד.

בוטאקה גדל במחלקות הנוער של אנדרלכט, בוורן ופ.צ ברוז'. את קריירת הבוגרים החל בהולנד ועבר בדרך גם בלידס יונייטד בצ'מפיונשיפ וכמו כן בצ'רלטון אתלטיק. ביולי 2017 חתם בסיינט טרודן הבלגית בשורותיה שיחק שלוש שנים כן בשרלרואה וגנט, עד שבינואר 2022 עבר לפורטונה סיטארד, שם מיעט לשחק וחזר לגנט, שממנה הושאל להפועל ירושלים. עונת השיא שלו הייתה במדי סיינט טרודן לפני ארבע שנים, במהלכה כבש תשעה שערים ובישל שישה ב-43 משחקים.

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully