וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה לניימאר בהרכב ב-1:1 של אל הילאל בליגת האלופות של אסיה

הברזילאי רשם 90 דקות עם השוויון הדרמטי בתוספת הזמן שחילק את הנקודות עם נאוובאחור. אל איתיחאד לא התקשתה ב-0:3 על אגמק ללא בנזמה

תקציר: אל הילאל - נאוובאחור 1:1/ספורט1

שלב הבתים של ליגת האלופות של אסיה יצא לדרך הערב (שני) כשבמוקד של העונה במפעל היבשתי אלו הקבוצות מהליגה בערב הסעודית. השמות הענקיים שהצטרפו לליגה העשירה מהמפרץ יעטרו את המפעל הבכיר של יבשת אסיה, כשכבר הערב, סגנית אלופת אסיה, אל הילאל, פגשה את נאוובאחור במחזור הפתיחה והשיגה תיקו דרמטי.

ניימאר פתח לראשונה בהרכב של מוליכת הליגה הסעודית, אך אחרי מחצית ראשונה ללא שערים, אל הילאל הופתעה כשתומא טבאטדזה העלה את האורחת מאוזבקיסטן ליתרון בדקה ה-52. עם תוספת זמן ארוכה במיוחד, סגנית מחזיקת המפעל לחצה עד שהשער הגיע 10 דקות לתוך תוספת הזמן. עלי אל בולאהי השיג את השוויון המיוחל וחילק את הנקודות בבית ד'.

משחק נוסף נערך הערב כשאל איתיחאד, אלופת הליגה הסעודית, אירוחה את אגמק מהליגה האוזבקית, ללא קארים בנזמה הפצוע. הארון קמארה העלה את הצהובים-שחורים ליתרון, רמאריניו השלים צמד ואל איתיחאד הסתדרה ללא הקפטן הצרפתי עם פתיחה מושלמת לבית ג'.

צפו בתקציר הניצחון של על איתיחאד

תקציר: אל איתיחאד - אגמק 0:3/ספורט 1
ניימאר אל הילאל. GettyImages
חילצו תיקו דרמטי. ניימאר/GettyImages

מחר (שלישי), שלב הבתים יתחיל גם עבור אל עין של עומר אצילי ואל נאסר של כריטסיאנו רונאלדו, שיפתחו את ליגת האלופות של אסיה בפעם הראשונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully