וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולקאניס מרוצה מהתיקו: "גאה בשחקנים, זה היה כמו סנסציה"

מאמן הפועל תל אביב אחרי ה-0:0 בבאר שבע: "רוצים לסיים בפלייאוף העליון. הדרבי? הדבר הראשון שדיברו איתי כשהגעתי". זובאס: "נעשה הכל לנצח שבוע הבא"

מחוץ לקווים, 18.9/עריכת וידאו: זיו שטיינר

אחרי ששיחקה במשך למעלה ממחצית בעשרה שחקנים, הפועל תל אביב יצאה מרוצה מה-0:0 מול הפועל באר שבע הערב (שני) בטרנר. פחות משנה אחרי ה-6:0 באותו האצטדיון, ההגנה של מייקל ולקאניס הייתה יציבה הרבה יותר ומופע הצלות של אמיליוס זובאס תרם המון כדי לשוב מבירת הנגב עם נקודה יקרה.

הפועל תל אביב תגיע לדרבי בשלישי הבא מול מכבי תל אביב כשהיא עדיין ללא הפסד אחרי שלושה מחזורים, אך היא תחסר את אל ים קנצפולסקי שהורחק במחצית הראשונה.

מייקל ולקאניס, מאמן הפועל תל אביב. לירון מולדובן
"רוצים לסיים בפלייאוף העליון". ולקאניס/לירון מולדובן

מייקל ולקאניס אחרי התיקו החשוב של הפועל תל אביב: "באר שבע זה משחק קשה מול קבוצה נהדרת. לא שיחקנו את הכדורגל שרצינו, אבל השארנו הכל על המגרש ואני גאה בשחקנים על ההופעה שלהם. לא נכנסנו למשחק כמו שרצינו. קיבלנו את הכרטיס האדום וזה היה בשלב שהם כבר היו טובים מאיתנו. דיברנו במחצית כמה קשה נצטרך לעבוד. כל שחקן ידע שהוא צריך לעבוד בשביל השני ואני שמח על איך שהם נראו. שחקנים. כמו צ'יבוטה ולאיוס השאירו הכל על המגרש. זובאס? הוא עשה כמה הצלות מאוד מאוד טובות היום".

על הלחימה של השחקנים שלו הערב אמר: "כאשר אתה נראה ככה ומשאיר 100% ממך על הדשא זה ממש כמו סנסציה להוציא כאן תיקו. האוהדים תמכו בנו כל הזמן. אנחנו רוצים לסיים בפלייאוף העליון. במשחקים כאלה אתה צריך לדעת להוציא את הנקודה".

לקראת הדרבי הוסיף: "מהרגע הראשון שהגעתי לכאן דיברו איתי על הדרבי. זה משחק גדול, נצטרך את האוהדים שלנו שיתמכו בנו ויעמדו מאחורנו. נחגוג את הנקודה של היום ונתחיל להתכונן למשחק אחר לחלוטין בשבוע הבא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
אמיליוס זובאס, שוער הפועל תל אביב. לירון מולדובן
הופעה גדולה. זובאס/לירון מולדובן

אמיליוס זובאס: "אני עייף אחרי המשחק הזה, יש כאלה שנראים פחות עייפים ממני והם רצו יותר ממני. זה היה משחק טוב מאוד, העונה כנראה הכי טוב שלי. כולם רצו כמו מטורפים. זה תיקו שנותן לנו ביטחון. זאת נקודה חשובה מול קבוצה טובה מאוד. אנחנו שמחים לקחת את הנקודה הזאת. נחגוג בתיקו בדרבי? קודם ננוח ונתכונן לקראת המשחק הבא. נילחם ב-100% כדי לנצח את הדרבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully