וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר הספסול: "באיירן וצ'לסי עוקבות אחרי מצבו של רמסדייל בארסנל"

ארטטה העניק לראיה בכורה והדגיש כי במהלך העונה תהיה רוטציה בין הקורות, ב"דיילי מייל" דווח כי הבלוז והבווארים מגששים

תקציר: אברטון - ארסנל 1:0/ספורט 1

עם ניצחון 0:1 אתמול (ראשון) על אברטון, ארסנל שמרה על מאזן חוץ מושלם העונה בפרמיירליג עם שני ניצחונות בתוצאה זהה. בעוד ארון רמסדייל היה זה שעמד בין הקורות עד כה העונה, אתמול בגודיסון פארק מיקל ארטטה העניק לדויד ראיה את הופעת הבכורה בשער.

לא ברור האם להציב את השוער הספרדי החדש מעידה על שינוי במעמד, אך לפי ה"דיילי מייל" יש שתי קבוצות שכבר עוקבות מקרוב אחרי הסיטואציה של האנגלי בעקבות הספסול. הורדת רמסדייל לספסל העלתה סימני שאלה בנוגע לתוכניות של ארטטה לטווח הקצר והארוך בכל הנוגע לעמדה, ושתי הקבוצות שכבר לטשו עיניים הן באיירן מינכן לצ'לסי.

היריבה הלונדונית החתימה הקיץ את רוברט סאנצ'ס, אך היא פתוחה לשדרוגים בין הקורות. הבלוז כידוע השאילו לריאל מדריד את קפה אריסבלאגה, וייתכן כי בקיץ הבא הוא לא ישוב ללונדון אלא יישאר בבלאנקוס או יעבור לקבוצה שלישית. באיירן מינכן ממשיכה להיות בשוק השוערים למרות שהחתימה הקיץ את דניאל פרץ, כאשר בבוואריה יודעים כי למנואל נוייר שחצה את גיל 37 ככל הנראה אין עוד הרבה שנים בטופ.

לאחר הניצחון בגודיסון פארק אמר ארטטה על סוגיית השוערים: "אני לא יכול שיהיו לי שני שחקנים כאלה בעמדה ולא להשתמש בהם. לראיה יש איכויות נהדרות, צריכים לנצל אותן". ההצהרות האלה ככל הנראה מעידות שרמסדייל עדיין בתוכניות ולא כי ראיה השתלט סופית על העמדה, אך באנגליה סקרנים לראות כיצד התותחנים יגיבו אם תגיע הצעה מעל 60 מיליון פאונד.

ראיה הגיע בקיץ האחרון מברנטפורד בהשאלה תמורת 3 מיליון פאונד, אך התותחנים יוכלו להפוך את העסקה לקבועה בקיץ אם יוסיפו 27 מיליון פאונד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully