וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחאמיד: "לא מפחדים מאף קבוצה ומסתכלים לכולם בלבן של העיניים"

חלוץ מכבי פתח תקוה, שכבש ובישל ב-2:3 על מכבי חיפה, בריאיון ב-103FM: "נבחרת ישראל? אני רוצה לייצג אותה, אני לומד מטעויות של אחרים כדי לא ליפול לבור"

תקציר ניצחונה הדרמטי של מכבי פתח תקוה 2:3 על מכבי חיפה/ספורט1

מכבי פתח תקוה חזרה הקיץ לליגת העל אחרי שנה אחת בלבד בליגת המשנה, אבל אחרי שלושה מחזורים בליגה הבכירה היא עדיין ללא הפסד. אם בשני המשחקים הראשונים היא הסתפקה בשתי נקודות משני מפגשים עם הפועל ירושלים והפועל חיפה, אמש (ראשון) היא חגגה את הניצחון הראשון שלה - ועוד עשתה זאת מול האלופה מכבי חיפה שאותה ניצחה 2:3 בדקה ה-90+6.

טל בן חיים הוותיק כבש ראשון, אנאס מחאמיד השיב את המלאבסים ליתרון בדקה ה-81 ועידן טוקלומטי הכריע את ההתמודדות שמונה דקות אחרי שדיא סבע קבע 2:2 דרמטי. בתכנית הספורט של 103FM עסקו בהרחבה בניצחון הגדול של בני לם ושחקניו על הירוקים של מסאי דגו, ואף שוחחו עם מחאמיד שעלה מהספסל והיה אחראי על החטיפה שהובילה לניצחון, בנוסף לשער שכבש מיד עם עלייתו לכר הדשא.

אנאס מחאמיד חוגג מכבי פתח תקוה. אודי ציטיאט
רוצה להגיע לנבחרת ישראל. אנאס מחאמיד/אודי ציטיאט

"צריך להודות לכל הקבוצה, גם למחליפים, לצוות המקצועי ולקהל הנפלא שלנו", אמר מחאמיד, "אני מודה לאלוהים שנתן לי את ההזדמנות הזו להיות חלק מערב גדול ומיוחד. זה נכון שאני וטוקלומטי הבקענו את השערים המכריעים, אבל כל הקבוצה שיחקה מצוין".

על כך שבמועדון האמינו שינצחו את מכבי חיפה: "בני לם החדיר בנו אמונה כל השבוע וראיתם את זה על המגרש אתמול. הרווחנו את כל המאבקים, זה בלט גם בכל השערים האחרונים - זה מראה על אמונה, כוח ונחישות".

למרות שכולם מדברים על יכולתו של לורנצו שימיץ' שאפשר לומר שהוא האחראי לכל שלושת השערים שספגה מכבי חיפה, מחאמיד נשאל גם על כך שעבדולאי סק התקשה להתמודד עם עידן טוקלומטי: "'טוקו' עשה עבודה מצוינת וגם סאליו גינדו לפני שנכנסתי. היה לנו משחק מצוין ואנחנו באמת קבוצה טובה, קבוצה מיוחדת עם שחקנים טובים ואנשים מביני עניין עם ראש פתוח שרוצים להתקדם. יש לנו גם צוות מאוד טוב שמכוון אותנו ועובד איתנו, מספק לנו הרבה פתרונות".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

מחאמיד בן ה-25 נשאל על הדרך הארוכה שעשה עד שהגיע לליגת העל: "אני לוקח את האחריות עליי. הייתה לי הזדמנות בהפועל תל אביב בגיל 16 ולא הוכחתי את עצמי כי הייתי ביישן וחסר ביטחון, אולי קצת מבוהל מהקהל או מהלחץ. היום אני שחקן שונה, אני חזק בראש ושום דבר במגרש לא משפיע עליי. אתמול הוכחתי שאני יכול להראות את עצמי. אני רוצה לייצג את מדינת ישראל ולשחק בנבחרת, חושב שאני מספיק טוב כדי לשחק בנבחרת ישראל. לא יודע מה יהיה בעתיד ולא רוצה להיכנס לעניינים של ערביי ישראל, אבל אני לומד מטעויות של אנשים אחרים כדי לא ליפול לבור".

לקראת המשחק בשבת נגד מ.ס. אשדוד אמר: "אנחנו נצטרך להתאים את עצמנו למגרש באשדוד ולדעת להגיע בגישה נכונה, נצטרך לרדת לקרקע אחרי מה שהיה אתמול כי האופוריה יכולה לעשות לנו נזקים. אשדוד תגיע לעשות לנו חיים קשים ואני סומך על השחקנים והצוות שנגיע כדי לקחת שלוש נקודות. אנחנו לא מפחדים מאף קבוצה ומסתכלים לכל הקבוצות בלבן של העיניים. אנחנו משחקים כדורגל טוב, אינטנסיבי ולוחץ במטרה להשיג עוד ניצחונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully