וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפך ליהלום: איתמר שבירו חתם לשנתיים במכבי נתניה

18.9.2023 / 18:30

אחרי שבועות ארוכים שבהם נקשר עם מעברים למכבי תל אביב ולהפועל באר שבע, החלוץ בן ה-25 נרכש מעירוני קרית שמונה תמורת 1.8 מיליון שקל עם אופציה להאריך את החוזה בשנתיים נוספות

מחוץ לקווים, 18.9/עריכת וידאו: זיו שטיינר

איתמר שבירו היה במשך שבועות ארוכים מועמד למכבי תל אביב בתור מחליף לג'ורג'ה יובאנוביץ', לאחר מכן גם הפועל באר שבע ניסתה לצרפו ובין לבין הוא אפילו המריא לאיטליה כדי להצטרף לברשיה שבסופו של דבר נאלצה לוותר על שירותיו מכיוון שאינו מחזיק בדרכון אירופי. היום (שני), כ-48 שעות לפני סגירת חלון ההעברות בישראל, הוא מצא קבוצה כאשר חתם במכבי נתניה.

שבירו עבר היום בהצלחה את הבדיקות הרפואיות וחתם על חוזהו שנתיים עם אופציה לשנתיים נוספות בשורות היהלומים, שישלמו עבורו 1.8 מיליון שקלים לעירוני קרית שמונה, שגם תחזיק ב-30 אחוז מהמכירה הבאה של החלוץ' אם וכאשר תהיה כזו בעתיד.

"היום אני מסיים באופן רשמי את תקופתי במקום שהיה בית בשבילי, קרית שמונה!", כתב שבירו בעמוד האינסטגרם שלו, "אני רוצה להגיד המון תודה לכל האנשים היקרים שתמכו והיו בשבילי בתקופות הטובות והפחות טובות. אני רוצה להודות לבעלים של קרית שמונה איזי שירצקי שלרגע לא הפסיק להאמין בי ונתן לי את הבמה, ההערכה, האהבה והתמיכה בשנתיים האלה. תודה ענקית למאמנים והצוותים המקצועים שהיו איתי, תודה לשחקנים, להנהלה ברשות יוסי אדרי ועדי פרג' וכמובן לכם אוהדים יקרים! תמיד תיהיה לכם פינה בלב שלי. תודה רבה למשפחה הפרטית שלי שאחרי מה שעברנו בשנה הקשה הזאת לא הורדנו את הראש לרגע! תודה לחברים ולכל מי שהיה לצידי בכל רגע, תודה לסוכן שלי אבי נימני שכבר הפך להיות חלק משמעותי במשפחה וכמובן תודה אחרונה לכל האנשים החמים שקיבלו אותי בעיר ונתנו לי את התחושה של בית חם".

איתמר שבירו, מכבי נתניה. אינסטגרם, אתר רשמי
שב לליגת העל. שבירו במדי מכבי נתניה/אתר רשמי, אינסטגרם

שבירו (25) גדל במחלקות הנוער של הפועל באר שבע, בית"ר טוברוק ומכבי תל אביב. קבוצת הבוגרים הראשונה שלו הייתה הפועל באר שבע, ממנה הושאל להפועל ראשון לציון ובספטמבר 2021 הושאל לעירוני קרית שמונה, בשורותיה הצטיין ובסיום עונתו הראשונה נרכש על ידי איזיש רצקי וחתם על חוזה ארוך טווח. סך הכל כבש החלוץ 49 שערים ובישל 10 עד כה בקריירה, כשלזכותו רשומות שלוש הופעות במדי נבחרת ישראל הבוגרת, כולל שער בניצחון 2:4 על נבחרת זמביה במשחק ידידות.

שבירו מצטרף לחלק התקפי עמוס במיוחד במכבי נתניה, שכרגע כולל את איגור זלאטנוביץ' וסטניסלב בילנקי. בקרית שמונה הבינו כל העת שהוא צפוי להימכר והוא לא נכלל בסגל של הקבוצה במחזורי הפתיחה של הליגה הלאומית, מהם צפה מהיציע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully