וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריצה למלון ומרדף אחרי האוטובוס: צפו בקבלת הפנים באיראן לרונאלדו

אל נאסר הגיעה לטהראן לקראת פתיחת ליגת האלופות של אסיה מול פרספוליס המקומית (שלישי, 21:00, ספורט4), האוהדים הנלהבים קראו בשמו של הכוכב

מחוץ לקווים, 18.9/עריכת וידאו: זיו שטיינר

עונה חדשה בליגת האלופות תצא לדרך מחר, אך כבר היום (שני) תיפתח באסיה הגרסה המקומית למפעל הקבוצתי הבכיר ביבשת. אחד הסיפורים המסקרנים ביותר של מחזור הפתיחה הוא המפגש בין פרספוליס האיראנית לאל נאסר הסעודית, שיזמן לכריסטיאנו רונאלדו משחק ראשון בקריירה על אדמת איראן.

מוקדם יותר השנה חודשו היחסים הדיפלומטים בין שתי המדינות, ולקראת העונה החדשה הוחלט כי קבוצות סעודיות ואיראניות יוכלו לארח אחת את השנייה במגרשן הביתי, אחרי שנים שבהם המפגשים התקיימו במקומות ניטרליים.

כריסטיאנו רונאלדו וחבריו כאמור פותחים את הקמפיין בטהראן מול אחד המועדונים המובילים במדינה, וקבלת הפנים לכוכב הפורטוגלי הייתה בהתאם. אוהדים רבים רדפו אחרי האוטובוס של הקבוצה האורחת בתקווה לראות את רונאלדו, ואף התפרצו למלון שבו שהתה הקבוצה בשירת "רונאלדו, רונאלדו", כפי שניתן לראות בסרטונים.

המשחק בין פרספוליס לאל נאסר ישודר מחר (21:00) בספורט4. שתי הקבוצות הנוספות בבית הן אל דוחאיל הקטארית של פיליפה קוטיניו ואיסטיקלול מטג'יקיסטן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully