וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכיבת סוסים: התקווה הדהדה באירופה ובאמריקה במהלך החג

הרוכבים שייצגו את ישראל במשחקים בפאריז בשנה הבאה ממשיכים להפגין יכולת משכנעת ובמהלך סוף השבוע הארוך ניצחו בשתי תחרויות, אולם התוצאה המרשימה ביותר הייתה דווקא המקום השני של אשלי בונד ודונטלו 141 בתחרות 5 הכוכבים בגביע הזהב של אמריקה

דניאל בלומן עם קשמיר בניצחון בשבת. megan giese photography,
דניאל בלומן עם קשמיר בניצחון בשבת/megan giese photography

הרוכבים שייצגו את ישראל במשחקים האולימפיים בפאריז בשנה הבאה הציגו יכולת מרשימה במהלך סוף השבוע הארוך. התוצאה המשמעותית ביותר הושגה ע"י הצמד הישראלי האולימפי אשלי בונד ודונטלו 141 שסיימו במקום השני בתחרות היוקרתית גביע הזהב של אמריקה ברמת 5 כוכבים עם מכשולים בגובה 1.60 מ' ע"ס פרסים של 650 אלף דולר שהתקיימה במישיגן שבארה"ב. הצמד הישראלי סיים במקום השני בפיגור של 1.40 שנ' מהצמד המנצח. הסיום במקום השני העניק לצמד הישראלי פרס כספי של 97,773 דולר, ויתר על כן, תוצאה מרשימה בתחרות בה שבעה משלושים הצמדים שהשתתפו בתחרות מדורגים בטופ 20 העולמי.

הצמד הישראלי השני בתחרות הזו, דניאל בלומן ולדריאנו Z פרשו מהתחרות אחרי שלוש הפלות שהיו יותר מדי עבור הרוכב שסיים יחד עם הסוס ג'מה W במקום השני בתחרות המקדימה שהתקיימה ביום שישי עם מעבר מכשולים בגובה 1.50 מ', ובשבת ניצח עם הסוס קשמיר דה ברייז את תחרות הגראנד פרי 2 כוכבים במישיגן (מכשולים בגובה 1.45 מ'). בתחרות הזו סיימה אשלי בונד עם הסוס אלקה דה לה פום במקום ה-17 לאחר הפלה של מכשול אחד. התחרות הזו העניקה ניקוד חשוב לדירוג הבינלאומי.

במקביל, בתחרות סבב האלופות של לונג'ין שהתקיימה ברומא שבאיטליה עם מעבר מכשולים בגובה 1.45 ניצח הצמד הישראלי שכלל את הרוכב רובין מוהר והסוס מיילו ואן קלאפשוט שזכו הן ב-6550 יורו והן בהשמעת "התקווה" בבירה האיטלקית. צמד ישראלי נוסף שהשתתף בתחרות וכלל את הרוכבת איזבלה רוסקוף והסוס ג'אמפי ואן דה הרמיטז' סיימו במקום ה-20.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully