וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יריבת מכבי תל אביב במשבר: "מאז שעלינו לשלב הבתים, הקבוצה מתה"

בריידאבליק ספגה הפסד ליגה שלישי רצוף לפני ההמראה לישראל, המאמן מוטרד: "יש תחושת שובע, נחטוף אם נופיע בגישה כזו בתל אביב"

תקציר: מכבי תל אביב - בני ריינה 1:1/ספורט1

מכבי תל אביב תופיע למשחק פתיחת שלב הבתים של הקונפרנס ליג ביום חמישי (22:00, ספורט3) בבלומפילד מעט לחוצה אחרי ה-1:1 אתמול מול בני ריינה בליגה. אבל בריידאבליק, יריבתה בחמישי, תגיע ארצה במשבר של ממש.

אמש ספגה בריידאבליק הפסד ליגה שלישי ברציפות, 2:0 להפנאפורור, ונותרה במקום השלישי בלבד בליגה האיסלנדית, מרחק 21 נקודות מהפסגה ו-10 נקודות מהמקום השני. הליגה האיסלנדית כבר נמצאת בשלהי העונה וכשנותרו ארבעה מחזורים בלבד לסיום, גם המקום השלישי בסכנה מבחינת בריידאבליק.

מחר תמריא הקבוצה לישראל, ותנסה להוציא נקודות מפתיעות במפגש. גם המאמן אוסקר הראפן פורבאלדסון מבין היטב מהם יחסי הכוחות, ומוטרד מאוד מהגישה של שחקניו במשחקים האחרונים.

"די ברור שחסרים לנו בשלב הזה דרייב ותשוקה כדי להכריע משחקים. אנחנו צריכים למצוא את הרעב שלנו מחדש, כי יש תחושה שמאז שהבטחנו העפלה לשלב הבתים של הקונפרנס ליג, הקבוצה קצת מתה. השחקנים מרגישים לי קצת שבעים, קצת חסרי מוטיבציה. אם לא נמצא את התשוקה מחדש בתל אביב, נחטוף", אמר המאמן.

שחקני מכבי תל אביב, ערן זהבי, יונתן כהן. אריאל שלום
זה המשחק כדי לשפר ממוצעים? זהבי ויונתן כהן/אריאל שלום

פורבאלדסון הוסיף: "נגיע לישראל במטרה למצוא את המטרה המשותפת שלנו מחדש. אם נמצא את המנטלית הנכונה, נהיה חזקים יותר. כבר התמודדנו עם כל מיני משברים בעבר, ואני בטוח שנמצא ממנו מחוזקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully