וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השמחה הכפולה של מכבי פתח תקוה: "בנינו על הטעויות של שימיץ'"

לם עקץ את הבלם אחרי ה-2:3 על מכבי חיפה: "אמרתי לשחקנים שיהיה עליו לחץ". במועדון סיכמו ערב חלומי שבצידו הכנסה גבוהה

תקציר ניצחונה הדרמטי של מכבי פתח תקוה 2:3 על מכבי חיפה/ספורט1

מכבי פתח תקוה רשמה אתמול (שבת) ניצחון ליגה ראשון העונה, אחרי שגברה במשחק דרמטי ומטורף 2:3 על האלופה מכבי חיפה. "זה אחד הניצחונות הגדולים של מכבי פתח תקוה בשנים האחרונות", אמר גורם במועדון והיטיב לתאר את תחושות השמחה האדירות שהיו בסיום ובחדר ההלבשה. בנוסף לניצחון האדיר, ראשי המועדון גם נהנו ממכירת למעלה מ-10,500 כרטיסים, שהניבו הכנסה כספית של כ-600 אלף שקל, כך שבהחלט אפשר לומר שזה היה ערב חלומי עבור המלאבסים שלקחו את כל הקופה. בפתח תקוה הביעו סיפוק רב מפתיחת העונה של הקבוצה, שטרם נוצחה וצברה חמש נקודות בשלושת מחזורי הפתיחה של הליגה.

לא מעט שחקנים זכו אמש למחמאות גדולות על היכולת שהפגינו. בראשם טל בן חיים הוותיק שכבש שער והיה מצוין, הקשר מאור לוי שהגיע מוכן לקראת הקרב מול מועדון נעוריו ולצד היכולת המצויינת שלו במהלך המשחק, גם בישל את השער הראשון לטל בן חיים והחלוץ אנאס מחמיד, שנכנס כמחליף בשלהי המחצית השנייה וסיים את המשחק עם שער ובישול לעידן טוקלומטי בתוספת הזמן.

גם בני לם קיבל הרבה פרגון ומילים טובות מאנשי המועדון, בעיקר בשל הסגנון ההתקפי בו שיחקה הקבוצה והעובדה שהשחקנים ידעו לגלות המון אופי ונחישות כדי להכריע את האלופה.

"שלוש הנקודות שקיבלנו הן אותן שלוש נקודות שאני אקבל מול קבוצות אחרות", אמר המאמן בסיום המשחק. "נכון, משחק מול מכבי חיפה הוא המשחק הכי קשה בליגה לכל הדעות. זו אחת הקבוצות הטובות בארץ אם לא הכי טובה, אבל לקחנו בחשבון את הכל ואמרנו כל השבוע שמי שלא מאמין, שלא ישחק. אנחנו קבוצה שרצה ואנחנו תוקפים. גם שני הגולים שלנו באו מחטיפות בתוך ה-16 של היריב. אנחנו קבוצה אמיצה ואנחנו לא מפחדים".

בני לם מאמן מכבי פתח תקוה. אודי ציטיאט
התכונן כל השבוע לטעויות בהגנת מכבי חיפה. בני לם/אודי ציטיאט
טל בן חיים שחקן מכבי פתח תקוה לפני דיא סבע שחקן מכבי חיפה. אודי ציטיאט
"לא מגיע לי שיקראו לי 'ניאו נאצי'". טל בן חיים/אודי ציטיאט

לם התייחס ללורנצו שימיץ' בלמה של מכבי חיפה, שהיה חלש מאוד במשחק. רק לפני שנה וחצי אותו שימיץ' היה קרוב לחתום דווקא במכבי פתח תקוה. "זה משחק ראשון שלו, ובניתי על זה. ידענו שזה משחק ראשון ושיהיה עליו לחץ ויכול להיות שהוא יעשה את הטעות. אמרנו לשחקנים לנסות ולנצל את זה ועשינו את זה, בנינו על השחקן הזה היום", הודה לם.

טל בן חיים ספג קללות וגידופים רבים מאוהדי מכבי חיפה, שצעקו לעברו בין השאר גם "ניאו נאצי", אך זה לא הפריע לו להיות אחד המצטיינים במשחק.

בן חיים התייחס לדברים בסיום ואמר: "שיחקתי הרבה שנים במכבי תל אביב, אף פעם לא הייתי שחקן שהוא 'קונצנזוס', אז אלה דברים שקורים והשנה זה עבד - פעמיים קיללו אותי, פעמיים הצלחתי להשפיע על המשחק. צחוק בצד, אבל אני באמת שמח שבאנו היום ושיחקנו נגד אחת משתי הקבוצות הכי טובות בארץ והראנו מהדקה הראשונה שאנחנו רוצים לנצח את המשחק ולא באים להעביר אותו ולשחק על תיקו. זה ניצחון גדול, צריך לקרוא לילד בשמו. זה ניצחון גדול, כי באמת שהפערים בין הקבוצות מאוד גדולים. אבל אני שמח שהיום לא ראו את זה".

על הקללות והקריאות שספג מאוהדי חיפה: "אמרתי כבר, שיחקתי המון שנים במכבי תל אביב ויש יריבות בין המועדונים. לא חושב שעשיתי שום דבר שמצדיק לזרוק עליי מצתים ובקבוק קטשופ, בקבוקי קולה ולקרוא לי ניאו נאצי, אבל לימדו אותי מאז שהייתי קטן שדברים שאין לי שליטה עליהם, אני לא מייחס להם חשיבות. כל הפיקנטריה הזאת זה נחמד, אבל אני מעדיף להתמקד בזה שעשינו ניצחון גדול ולא להתעסק בדברים אחרים".

"אחרי כל משחק ואחר כל תוצאה אני תמיד אומר שלא צריך להסתנוור", סיכם החלוץ הוותיק. "גם אחרי ניצחון לא צריך לבוא ולהגיד עכשיו שאנחנו קבוצה של פלייאוף עליון וגם אם היינו מתחילים את העונה קצת פחות טוב, לא הייתי בא ואומר שאנחנו רק רוצים להישאר בליגה. זה ניצחון גדול, אנחנו צריכים ליהנות ממנו אבל ביום שלישי כבר יש לנו אימון ומשם נתחיל לחשוב על אשדוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully