וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגישת הספורט, ראסל ברנד והכחשת האונס: הפרשה שמסעירה את בריטניה

עודכן לאחרונה: 19.9.2023 / 13:53

אחרי ההאשמות שהקומיקאי המפורסם אנס נערה בת 16, שדרית "סקיי ספורט" קוממה רבים כשהביעה בו תמיכה בעקבות קשריו עם אחותה הקטנה. בהמשך נאלצה למחוק את הסרטון

ראסל ברנד בריאיון לקראת הוצאת סרט/רויטרס

בריטניה סוערת בסוף השבוע האחרון על רקע ההאשמות הקשות נגד הקומיקאי הפופולרי ראסל ברנד, שמואשם על ידי מספר נשים באונס והטרדה מינית ורגשית. ברנד, דמות מוכרת באי הבריטי שגם היה שחקן, מככב בכותרות בעקבות שורה של סיפורים קשים סביבו, שכוללים טענות על התנהלות פושעת מצדו, כולל אונס והטרדה של נערה בת 16.

מי שנעמדה לצדו והביעה בו תמיכה היא קירסטי גלאגר, מגישה מוכרת ברשת "סקיי ספורט". גלאגר היא אחותה הגדולה של בת הזוג הנוכחית של ברנד. הוא העלה בסוף השבוע סרטון ל-6 מיליון העוקבים שלו ביוטיוב ובו הכחיש בתוקף את ההאשות נגדו וטען שכל יחסי המין עם הנשים הללו היו "בהסכמה". קירסטי גלאגר שיתפה את הסרטון בחשבון האישי שלה וצירפה אימוג'י של לב אדום - ולאחר מכן מחקה אותו.

הקומיקאי ראסל ברנד ושדרית הספורט קירסטי גלאגר. GettyImages
הקומיקאי ראסל ברנד ושדרית הספורט קירסטי גלאגר/GettyImages

גלאגר, מגישת ספורט מוכרת, היא זאת שהכירה בין ראסל בראנד לבין אחותה הקטנה, בשנת 2007, אחרי שהוא נפרד מבת זוגו הקודמת, הזמרת קייטי פרי. לורה גלאגר הייתה בת 18 כשהחלה לצאת עם ברנד לראשונה. כעת היא בהיריון ממנו.

ברנד טען בסרטון שההאשמות הן חלק מ"מתקפה מאורגנת ואכזרית נגדו, והן לא נכונות". בין אלה שהביעו בו תמיכה היו גם אילון מאסק ואנדרו טייט. בערב שבת הוא הופיע בתיאטרון וומבלי פארק למופע סטנד אפ, והתקבל בתשואות על ידי הקהל.

בת הזוג של גלאגר מחקה את חשבון האינסטגרם שלה על רקע התגובות הסוערות נגדה ברשתות החברתיות. באנגליה טוענים שבסביבת המשפחה טוענים שההאשמות נגד ברנד הן על ימים רחוקים, לפני שהיה בן הזוג של גלאגר והיה "הולל" - תקופה שחלפה.

  • עוד באותו נושא:
  • ראסל ברנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully