וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחושות קשות ודאגה משימיץ': "ההופעה הכי גרועה מזה שנים"

18.9.2023 / 7:30

במכבי חיפה ניסו לעודד את הקרואטי אך הודו: "כל טעות הייתה יותר גרועה מהשנייה". אלברמן חוטף וגם דגו לא חף מביקורת אחרי שלא החליף את הבלם. הבשורות הטובות: גולדברג עשוי לחזור מול רן. השחקנים מבטיחים: "בארץ ממהרים להספיד, נתרומם גם מזה"

תקציר ניצחונה הדרמטי של מכבי פתח תקוה 2:3 על מכבי חיפה/ספורט1

תחושות קשות במכבי חיפה אחרי ההפסד 3:2 אמש (ראשון) למכבי פתח תקוה. במוקד כמובן עמד הבלם לורנצו שימיץ'. הקרואטי קיבל לראשונה מקום בהרכב ושלוש טעויות קשות שלו הובילו ושערים שספגו הירוקים. "זו ההופעה הגרועה ביותר של שחקן מכבי חיפה מזה הרבה זמן", הודו במועדון. "כל טעות הייתה יותר גרועה מהשנייה. אין ספק שזה לא היה סתם משחק חלש, אלא מופע בלהות של ממש".

בסיום המשחק ניגש דולב חזיזה לקרואטי וניחם אותו כאשר גם בחדר ההלבשה ניגשו שחקנים לבלם וניסו לרומם את רוחו, אחרי שהעידו שהוא "נראה מרוסק". גם המנהל המקצועי גל אלברמן ניגש לשחקן כדי לעודד אותו.

אלברמן ספג אתמול ביקורות קשות מצד אוהדי מכבי חיפה ברשתות החברתיות. הטענה העיקרית נגדו היא שהקבוצה נחלשה בצורה משמעותית בקיץ, ושאף אחד מהמצטרפים החדשים לא מצליח להותיר חותם. ואכן, מלבד ליאור רפאלוב שהציג יכולת טובה וכבש אתמול, אף שחקן שהגיע הקיץ לא מצליח להתעלות. היחיד שלמעשה מציג יכולת טובה הוא ענאן חלאילי שעלה מקבוצת הנוער. יחד עם זאת, בקבוצה מבקשים סבלנות.

"אסור להכריע ו'להרוג' את השחקנים. גם בעבר היו שחקנים שפתחו רע ואחר כך הפכו לכוכבים אצלנו", אמרו במועדון. אלברמן הודה במסיבת עיתונאים בשבוע שעבר שהקבוצה חיכתה כנראה יותר מדי זמן לשחקנים שמשכו אותה, ואכן ניכר שמנואל שואו ושימיץ' הגיעו בשלב מאוחר מדי. שואו לא מצליח להשתלב בינתיים וגם אתמול לא פתח בהרכב, בעוד ששימיץ' כאמור רשם הופעה גרועה.

דגו, לם ורפאלוב: צפו בתגובות אחרי המשחק

התגובות בסיום ה-2:3 המפתיע של מכבי פתח תקוה על מכבי חיפה/ספורט1
שחקני מכבי חיפה מנסים לנחם את לורנצו שימיץ'. אודי ציטיאט
גם הם מבינים: קשה מאוד להתרומם ממשחק כזה. שחקני חיפה עם שימיץ'/אודי ציטיאט

בקבוצה מקווים מאוד שהפגיעה בביטחון של שימיץ' בעקבות המשחק אתמול תהיה מינימלית. "קשה מאוד לקום ממשחק כזה", הודה שחקן בקבוצה. "ברור שכולנו ניתן לו גב, אבל לא הרבה שחקנים יכולים להתאושש מנטלית מהופעה כזו, בטח לא בהופעת בכורה בהרכב".

חלק מהאש הופנתה גם כלפי מסאי דגו, שהחילופים שלו לא עזרו הפעם. בחיפה תהו מדוע המאמן לא הוציא את שימיץ' והכניס את רמי גרשון לכר הדשא, אבל מצד שני גם הבינו ללבו. "זו דילמה קשה למאמן. מצד אחד אם הוא היה מוציא את שימיץ', הוא היה מרסק אותו. מצד שני, הערב יכול להפוך לגרוע יותר - וזה מה שקרה בסופו של דבר", אמרו במועדון.

עוד בוואלה!

השמחה הכפולה של מכבי פתח תקוה: "בנינו על הטעויות של שימיץ'"

לכתבה המלאה
מסאי דגו מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
גם הוא לא יצא נקי. דגו/ברני ארדוב

הבשורות הטובות מבחינת הירוקים היא ששון גולדברג עשוי לחזור מהפציעה ולשחק נגד רן ביום חמישי. גם פרנזי פיירו ודולב חזיזה עשויים לחזור, אם כי האחרון עדיין בספק גדול למשחק. "ללא קשר לשימיץ', אנחנו חייבים להרים את הרמה", אמר שחקן בקבוצה. "היכולת הזו לא תספיק, בטח מול ראן אבל גם לא להמשך הליגה. לא צריך להיכנס למרה שחורה. אני בטוח שנלך ונשתפר ככל שהזמן יתקדם. בארץ ממהרים להספיד, אבל אנחנו נתרומם גם מזה".

הירוקים עשויים להתחזק בשחקן נוסף עד סגירת החלון ביום רביעי, אך גם לא פוסלים אפשרות שהסגל הנוכחי יישאר ללא שינוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully