וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריאת ההשכמה של מכבי ת"א: "היינו צריכים להיות בפער 7 מחיפה"

18.9.2023 / 6:14

אכזבה עצומה אצל הצהובים אחרי ה-1:1 עם בני ריינה, רובי קין שלח מסר לשחקנים: "במשחקים כאלה צריך לדעת לא לספוג". וגם: ההסבר מדוע המאמן העדיף החתמה של שוער על פני עוד מספר 10

תקציר: מכבי תל אביב - בני ריינה 1:1/ספורט1

אכזבה עצומה במכבי תל אביב אחרי איבוד שתי הנקודות בתיקו הביתי אמש מול בני ריינה. "היינו צריכים להתעורר בבוקר לפער של 7 נקודות ממכבי חיפה", אמר אמש שחקן בקבוצה. "עם כל בזבוזי הזמן של ריינה, עדיין היה לנו מספיק זמן כדי לנצח ואיבדנו שתי נקודות חשובות מאוד".

המאמן רובי קין אמר לשחקנים בחדר ההלבשה: "המשחק הזה הוא קריאת השכמה עבורנו. לא בכל משחק ננצח 0:3. צריך לדעת במשחקים כמו שעברנו לשמור על השער שלנו ולא לספוג. אם אנחנו לא יודעים לתת את הגול השני, אנחנו חייבים לשמור על השער שלנו".

קין היה בכל זאת מרוצה מכך שהקבוצה הגיעה ל-14 מצבים, כדבריו, והיתה צריכה למצוא מהם יותר משער אחד. המאמן הסביר לראשונה אמש מדוע בחר בשוער הפנמי אורלנדו מוסקרה במקום לצרף זר לקישור האמצע ההתקפי.

"אני רוצה תחרות על כל עמדה. תחרות מביאה לרמה יותר גבוהה. לא קבעתי מי השוער הראשון. אני רוצה תחרות על כל עמדה.

מאמן מכבי תל אביב רובי קין. אריאל שלום
אין מחסור בשחקן הכרעה בהתקפה? רובי קין אתמול/אריאל שלום

קין עצבני, מימר מרוצה: צפו בתגובות בסיום המשחק

התגובות בסיום ה-1:1 של מכבי תל אביב מול בני ריינה/ספורט1

לדבריו של קין, "לא הייתי צריך עוד שחקן מספר 10 כי יש לי את קניקובסקי, דן ביטון וקיקו בונדוסו ברגע שיחזור מהפציעה. יש לי שלושה שחקנים לתפקיד הזה ואני לא חושב שהייתי צריך להביא עוד קשר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully