וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייסון גרינווד התקבל בעוינות, מאמן חטאפה התנצל: בלינגהאם לא קשור

עודכן לאחרונה: 17.9.2023 / 23:51

שחקן הרכש האנגלי של חטאפה חזר למגרשים לראשונה אחרי שנה וחצי והציג יכולת מעודדת. אוהדי היריבה קראו לו "תמות", מאמן חטאפה מעודד מהכושר של גרינווד וחוזר בו מהקשר לבלינגהאם

תקציר: אינטר - מילאן 1:5/ספורט1

מייסון גרינווד גילה אתמול (שבת) שהחזרה שלו למגרשי הכדורגל לא תהיה חלקה. הכדורגלן האנגלי של חטאפה התקבל בקריאות עוינות "הקוראות למותו" מהקהל של אוסאסונה, כשחזר למגרש בפעם הראשונה אחרי שנה וחצי. עם זאת, גרינווד קיבל תשואות מאוהדי חטאפה, כאשר שבע דקות אחרי הכניסה שלו הוא זכה בקרן שממנה חטאפה כבש את שער הניצחון מול אוסאסונה.

מאמנו החדש של גרינווד, חוסה בורדלאס, הודה שהוא "הופתע לטובה" לאחר שהחלוץ המושאל ממנצ'סטר יונייטד נתן הופעת בכורה מרשימה ב-25 הדקות ששיחק בניצחון 2:3, למרות שלא שיחק מאז ינואר אשתקד. בורדלאס גם התנצל על ה"אי הבנה" שבה טען בטעות שג'וד בלינגהאם עודד את גרינווד להגיע לספרד. "מייסון הוא שחקן נהדר, יש לנו הרבה אמון בו ואני חושב שזה יהיה חיובי מאוד עבור חטאפה ועבור הכדורגל הספרדי", אמר.

מייסון גרינווד שחקן חטאפה. Quality Sport Images, GettyImages
זה מה שמצפה לו? גרינווד/GettyImages, Quality Sport Images

גרינווד הואשם בניסיון אונס, תקיפה והתנהגות אלימה נגד בת זוגו, שפרסמה את הדברים ברשת. האישומים, אותם הכחיש בכדורגלן, בוטלו על ידי הרשויות בפברואר. למרות זאת, יונייטד לא החזירה אותו לסגל, כך שלמעשה הוא לא שיחק מאז ינואר 2022.

כאשר עלה למגרש בתוצאה 2:2 בדקה ה-77 של המשחק, שבו היו כמעט 13 דקות של תוספת זמן, קומץ קטן של אוהדי אוסאסונה קראו "גרינווד, תמות!". הם הושתקו מיד על ידי שריקות של אוהדי חטאפה, שעודדו את השחקן החדש, שהראה כמה ניצוצות מעודדים. מאמן אוסאסונה, חגובה אראסטה, תיאר את הקריאות הללו כ"רעות מאוד".

"אנחנו מופתעים ממנו לטובה", אמר בורדלאס. "היום היה משחק קשה, הוא עזר לנו בהתקפה וגם בהגנה. הוא הראה סולידריות עם החברים שלו, והפתיע אותנו מבחינה פיזית. אנחנו עדיין עובדים איתו, כי הוא עבר חודשים רבים בלי לשחק. נדבר על זה בפרטיות. אני מתאר לעצמי שהיום היה מיוחד עבורו ויהיה לו את הסיפוק להרגיש שוב כמו כדורגלן. מה שכדורגלן רוצה זה להתחרות, לשחק".

בורדלאס הוסיף: "אני מדבר רק על הצד הספורטיבי של הדברים. היום מה שאני לוקח איתי זו הציפייה של האוהדים, כי הוא שחקן גדול. אנחנו מרוצים ממנו. הוא השתלב היטב, בהתחשב בכמה מעט זמן הוא כאן. נכון שהשפה היא מגבלה אבל אנחנו עוזרים לזה מאוד. הוא לומד אצל מורה ואנחנו מנסים להאיץ את לימודי הספרדית שלו. ההתנהגות שלו הייתה טובה מאוד. הוא בא בהתלהבות וברצון להשתפר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
מייסון גרינווד שחקן חטאפה. Quality Sport Images, GettyImages
הזכיר את הכישרון שיש לו ברגליים. גרינווד/GettyImages, Quality Sport Images

הקריאות הללו של אוהדי אוסאסונה עשויות להוות רמז לקבלת הפנים שגרינווד עשוי לקבל בלא מעט מגרשים בספרד. כאשר נשאל אם הוא מוכן לזה, אמר מאמן חטאפה: "מה שקרה ומה שאנשים אומרים זה משהו שאנחנו לא חלק ממנו. כפי שאמרתי אחרי המשחק של ריאל מדריד, אנחנו יכולים לדבר רק על ענייני ספורט, ופה אנחנו מרוצים. אנחנו חושבים שההשאלה הזו טובה עבורו, טובה לחטאפה וטובה לכדורגל".

בורדלאס גם ניצל את ההזדמנות כדי לחזור בו מדברים שאמר, כאשר טען שבלינגהאם לקח חלק בהחלטה של גרינווד להגיע ללה ליגה. "אמרתי שמייסון הגיע לחטאפה כי הוא דיבר עם ג'וד בלינגהאם. הובהר לי שזה לא נכון. אני מתנצל. מייסון הגיע לכאן בדרך אחרת: בגלל העניין שלנו, כי הציעו אותו לנו, והיינו מאוד מעוניינים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully