וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובי קין: "סביר להניח שלא נביא עוד חיזוק עד סגירת החלון"

17.9.2023 / 22:14

מכבי תל אביב איבדה נקודות ב-1:1 נגד בני ריינה, המאמן התייחס לבונדוסו: "מעריך שיחזור תוך 4-6 שבועות". זיו הורחק אחרי שלטענת השופט אמר לו: "אתם בושה". מימר גאה: "הישג עצום נגד קבוצה מפלצתית"

תקציר: מכבי תל אביב - בני ריינה 1:1/ספורט1

"היינו קצת רשלניים, איבדנו יותר מדי כדורים. דיברנו על לשחק פשוט, אבל אולי ניסינו יותר מדי. היינו צריכים לנצח, אין שאלה לגבי זה, אבל כשאתה לא כובש במצבים שלך, אתה לא יכול לנצח משחקים". במילים הללו סיכם הערב (ראשון) רובי קין את איבוד הנקודות הראשון של מכבי תל אביב העונה.

הצהובים שלטו נגד בני ריינה, אבל החמיצו כמה מצבים מצוינים והסתפקו ב-1:1 בלבד בבלומפילד. "קבוצות ינסו לתסכל אותנו. ראיתי מההתחלה את המגמה, אני חושב שהשופט היה צריך להיות קצת יותר חזק במונחים של לזרז את המשחק", התייחס קין לבזבוזי הזמן של היריבה, והוסיף: "יש גם משחקים כאלה ואנחנו צריכים להמשיך הלאה. כל עוד נבטח בתהליך ונעשה את הדברים פשוט, ננצח הרבה משחקים. הדרבי? מרגישים שיש בילד אפ, אבל לפני כן יש לנו משחק בקונפרנס ליג".

על השוערים אמר קין: "יש לנו סגל חזק ויש תחרות על כל עמדה. ההצטרפות של מוסקרה תחזק את הקבוצה, היא תעזור לשוערים להיות יותר טוב. מי יהיה השוער הראשון? זה תלוי בהם".

קין התייחס גם לנושא החיזוק בצל הפציעה של קיקו בונדוסו ("סביר להניח שלא נביא עוד רכש בזמן שנשאר עד סגירת החלון") ועל הפורטוגלי אמר: "מעריך שהוא יחזור תוך 4-6 שבועות".

מאמן מכבי תל אביב רובי קין. אריאל שלום
מבקש לשחק יותר פשוט. קין/אריאל שלום

קין עצבני, מימר מרוצה: צפו בתגובות בסיום המשחק

התגובות בסיום ה-1:1 של מכבי תל אביב מול בני ריינה/ספורט1

ערן זהבי שהחמיץ כמה מצבים מצוינים, סיכם: "היה משחק עם הרבה אמוציות, הרבה בזבוזי זמן, חצאי פאולים ששחקנים נשכבים הרבה זמן על הדשא... לפעמים לא צריך לתת לזה לגיטימציה, אבל אני לא מאשים את ריינה. הם נלחמו על כל כדור ועשו את העבודה שלהם, מגיע להם כל הכבוד ולא נתבכיין".

זהבי הוסיף: "הבקענו את השער שהיינו צריכים, אבל לא שמרנו על השער נקי. איבוד ריכוז של שנייה ואתה שוב רודף אחרי המשחק במקום לעשות את זה יותר קל ולהרוג אותו. לא ננצח את כל המשחקים העונה, אני מקווה שננצח יותר מכולם. זה מרתון, הגענו אחרי פגרת נבחרת שבה לא היינו הרבה זמן ביחד, נחזור לבסיס, נתחבר ביחד ונעשה את הדברים כמו שצריך. מה שהיה הערב נגמר, יש משחק ראשון באירופה ביום חמישי".

אגב, המנהל יואב זיו הורחק והשופט שניר לוי יכתוב בדו"ח שזיו אמר לו: "אתם בושה. האגו שלכם יותר גדול מהמשחק".

נמניה ליוביסבלייביץ' מכבי בני ריינה. אריאל שלום
ריינה שרדה שלושה משחקים קשים מאוד ללא הפסד. ליוביסבלייביץ'/אריאל שלום

בני ריינה עדיין לא ניצחה העונה, אבל היא גם שמרה על מאזן נקי מהפסדים. שלוש תוצאות תיקו במשחקים קשים נגד מכבי נתניה ומכבי תל אביב בחוץ, ומול הפועל באר שבע בבית.

המאמן שרון מימר התגאה: "יצאנו עם נקודה מאוד חשובה. מרגישים שיש פה קבוצה. יש הבדלים ברמה, באיכות, בתנאים... שיחקנו נגד יריבות עם תקציבים אחרים. אם היה לי כובע הייתי מוריד אותו בפני השחקנים שלי. לא קל להגיע לבלומפילד, לשחק נגד יריבה כל כך איכותית עם הדחיפה של הקהל שלה. מכבי תל אביב קבוצה מפלתצית ועשינו הישג עצום. לקחנו נקודות במגרשים שלא הרבה קבוצות יקחו".

מימר התייחס לכך שפתח עם ארבעה שחקני התקפה מובהקים: "מתחילת השנה גם נגד הגדולות אנחנו משחקים ב-4-4-2, אבל פחות מעניין אותי מערכים ויותר מעניינת אותי המחויבות. ברגע שהם מחויבים יותר קל לי לשים שחקנים התקפיים כדי שנהיה מסוכנים מקדימה.

שלומי אזולאי שכבש את שער השוויון של ריינה: "תחושות של סיפוק, סבלנו 90 דקות, אבל בשביל רגעים כאלה צריך לסבול. הוצאנו תוצאות טובות נגד הגדולות ועכשיו, נגד קבוצות בסדר הגודל שלנו, נצטרך להראות יותר איכות ולצאת יותר קדימה. מבחיה אישית כיף גדול לכבוש, אני מאוד רעב לשערים, זה לא נכבה אף פעם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully