וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגו על שימיץ': "חוסר מזל". רפאלוב: "הוא יודע שזה עליו"

עודכן לאחרונה: 17.9.2023 / 23:37

מאמן מכבי חיפה הגן על הבלם שלו אחרי משחק האימים: "לא נאשים רק אותו". הקשר ביקר את השיפוט: "לפעמים צריך להפעיל אינטליגנציה, מכבי פ"ת לא רצתה לשחק". בני לם התמוגג: "אמרתי לשחקנים שהכל אפשרי. יש לי קבוצה אמיצה". קריאות "ניאו נאצי לעבר בן חיים"

תקציר ניצחונה הדרמטי של מכבי פתח תקוה 2:3 על מכבי חיפה/ספורט1

לזה מכבי חיפה לא ציפתה. האלופה הפסידה הערב (שבת) 3:2 למכבי פתח תקוה בחוץ, לראשונה מאז מאי 2015, ושלל נורות אזהרה נדלקו לפני פתיחת שלב הבתים בליגה האירופית, מול רן ביום חמישי. בלם הרכש לורנצו שימיץ' "כיכב" עם לא פחות משלוש טעויות אומללות - הראשונה אפשרה לטל בן חיים לכבוש ראשון (34), השנייה סייעה לאנאס מחאמיד (82) למצוא את הרשת, והשלישית העניקה לעידן טוקלומטי (90+6) את שער הניצחון הדרמטי ללוזונים. בין לבין, השוו זמנית ליאור רפאלוב (45+1), עם שער ראשון בליגת העל אחרי 12 שנה ודיא סבע (88), אך זה לא הספיק.

דגו, לם ורפאלוב: צפו בתגובות אחרי המשחק

התגובות בסיום ה-2:3 המפתיע של מכבי פתח תקוה על מכבי חיפה/ספורט1

מסאי דגו סיכם ואמר: "הפתיחה לא היתה כמו שרצינו, גם בחצי הראשון. המשחק היה בשליטה שלנו, הם עשו מעברים טובים, אבל לא ככה רצינו להיראות. שלושה שערים כשהכדור אצלך ברגל זה מאוד מתסכל, אבל צריך להמשיך הלאה. נגד הפועל ירושלים ההרכב הזה עבד יותר טוב, ידעתי שנהיה בבעיה אם לא נעשה את הלחץ כמו שצריך. לקחתי את זה בחשבון. חיזוק? הכל יכול להיות, יש עוד שלושה ימים. אם צריך להביא שחקן כזה או אחר נעשה את זה, ואם לא אז לא. נצטרך להגיע מוכנים לאירופה, זה הכי חשוב. אני בטוח שהשחקנים ירימו את עצמם.

על משחק הנפל של הבלם שלו שימיץ' אמר המאמן: "לורנצו הוא בחור מדהים, הוא בטוח לא עשה את זה בכוונה. זה חוסר מזל מבחינתו, הכדור היה אצלו ברגליים, אבל זה הכדורגל, אנחנו קבוצה גם בהפסדים ולא נבוא ונאשים רק אותו. זה עוד מוקדם. נרים אותו. יש פה קבוצה מאוד מגובשת, חזקה, צריך להתרומם מההפסד הזה".

ליאור רפאלוב שכבש בליגת העל לראשונה זה 12 שנה הוסיף: "העדפתי שזה יקרה בנסיבות אחרות. היה לנו משחק טוב, במבחן התוצאה זה מאכזב מאוד. הייתי מלא ביטחון שנשיג שלוש נקודות, אבל בסופו של דבר היו הרבה טעויות אישיות שלנו. כואב לי על לורנצו לעשות שלוש טעויות לא מחויבות. הוא יודע טוב מאוד שזה עליו, מספיק מנוסה. אנחנו נחזק אותו כדי שייצא מזה, גם הקהל חיזק אותו. אני מקווה מאוד שהוא יתרומם מהמשחק הלא טוב שלו כמה שיותר מהר. היו לנו הזדמנויות לנצח את המשחק".

הקשר הוותיק ביקר את השיפוט ואמר: "אני לא אוהב לדבר על שופטים, אבל לפעמים צריך להפעיל אינטליגנציה, כשקבוצה אחת לא רוצה לשחק כדורגל צריך לקבל החלטות מהירות יותר. מכבי פתח תקוה ניסתה בדרך שלה להשיג נקודות, אבל בסופו של דבר צריך לדאוג גם לקהל ולקהל בבית, ואי אפשר לשחק כדורגל כשכל עצירה של המשחק נמשכת 2-3 דקות. אני אפילו לא עייף, לא יודע כמה שיחקנו במחצית השנייה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני מכבי חיפה מנסים לנחם את לורנצו שימיץ'. אודי ציטיאט
שחקני חיפה עם שימיץ'/אודי ציטיאט
צ'ארון שרי עם אריק שוראנוב שחקני מכבי חיפה. אודי ציטיאט
בחמישי יש אתגר גדול הרבה יותר. שרי ושוראנוב/אודי ציטיאט
אבי לוזון עם בני לם מאמן מכבי פתח תקוה. אודי ציטיאט
מאושרים. בני לם ואבי לוזון/אודי ציטיאט

מנגד, המאמן המנצח בני לם התמוגג: "אמרתי לשחקנים - הכל אפשרי בכדורגל. מהדקה הראשונה באנו לשחק ולנצח. שיחקנו מול קבוצה אדירה, אבל יש לי קבוצה אמיצה, רצה קדימה, לא מפחדת, לוחצת. מגיע שאפו לשחקנים, אני אוהב שחקנים שרצים ועובדים. החזרנו את שתי הנקודות שהפסדנו במחזור שעבר וצריך להמשיך ככה, אין משחק קל בליגה הזאת. אמרתי לשחקנים שלי - אני לא מוותר על הנקודות מול מכבי חיפה, אני שמח שהם עשו את זה".

כובש שער הניצחון עידן טוקלומטי אמר: "ראו מהדקה הראשונה שבאנו ללחוץ, יזמנו, איימנו, לא פחדנו ואנחנו מאוד שמחים. רציתי להוכיח שאני יכול לעמוד מול בלמים בסדר הגודל של סק, שמח שעשיתי זאת. הפנים כבר לאשדוד".

הקפטן טל בן חיים ספג קללות ממושכות מאוהדי מכבי חיפה בעקבות עימות לפני סיום המחצית שבו גם השליכו לעברו חפצים. בין היתר קראו לעברו: "ניאו נאצי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully