וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביב סולומון: "הניצחון הזה מוקדש לבירם כיאל ונביל חאיק"

המגן של בני סכנין שכבש ב-1:2 על הפועל ירושלים התרגש, דראפיץ': "שמחים להגיע למשחק מול מכבי חיפה עם 5 נקודות ולא 2". אריה: "אנחנו רכים מאוד, אי אפשר לנצח ככה"

תקציר: בני סכנין - הפועל ירושלים 1:2/ספורט1

בפעם הרביעית ברציפות שהשתיים נפגשו, בני סכנין רשמה הערב (ראשון) את ניצחון הבכורה שלה העונה על הפועל ירושלים עם תוצאה זהה מכל המפגשים האחרונים - 1:2 צמוד שהעלה אותה לחלק העליון של הטבלה. האורחת עם הפסד שני ברציפות עדיין ללא ניצחון, תחפש את הנקודות שלה במשחק הביתי מול מכבי נתניה בשבוע הבא.

סלובודן דראפיץ' על ניצחון הבכורה העונה: "היינו מאוד צריכים את זה. מתחילת המשחקים בגביע הטוטו הייתה טלטלה - עברנו בבקרה, לא עברנו בבקרה. גם אחרי הפציעות של כיאל, שכר וחוגי ידענו שזה משחק כדורגל שאנחנו צריכים לקחת בו 3 נקודות. מקווה שמול מכבי חיפה יהיה לפחות עוד זר ואת חוגי. המזל שלנו שהצעירים שלנו הוכיחו שיש להם מקום בליגת העל. לסכנין יש מחלקת נוער מצוינת. שמח מהסגנון ואיך ששיחקנו".

על שיתוף השחקנים הצעירים: "הם קיבלו כבר דקות בגביע הטוטו וגדלו עם הקבוצה הזאת. חסר להם קצת כוח, ניסיון ואומץ. אנחנו עובדים על הדברים האלה. הם צריכים להשתלב יחד עם הקבוצה".

לקראת המחזור הבא מול מכבי חיפה: "כל משחק זה משחק חדש. משחקים נגד האלופה ועוד בחוץ. שיחקנו היום עם 3 בלמים, ננסה גם עם 2 בלמים. צריכים לגוון בשיטות, החלוץ כבר יהיה ויכנס לכושר. מקווה שגם חוגי יהיה מוכן. שמחים להגיע לשם עם 5 נקודות".

סלובודן דראפיץ' מאמן בני סכנין. דני מרון
מרוצה להגיע לחיפה עם 5 נקודות. דראפיץ'/דני מרון

אביב סלומון על השער והניצחון: "ההרגשה נהדרת. כשכל השבוע אתה בא באנרגיות טובות, הקארמה מגיעה. כל שחקן שמתחיל את העונה יש לו מטרות אישיות. עברתי שנתיים לא קלות בהפועל באר שבע. לא מאשים אף אחד. מאוד מאושר פה בסכנין. מרגיש כאן ביטחון".

על המחווה לבירם כיאל: "בירם הוא הקפטן הידוע והגדול, הוא המנהיג שלנו. דיברתי איתו, אני מקדיש את הניצחון לו ולנביל חאיק, שיחזרו מהר למגרשים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
זיו אריה מאמן הפועל ירושלים. דני מרון
עצבני. אריה/דני מרון

זיו אריה, מאמן המפסידה, סיכם: "אנחנו רכים מאוד. גם הגנתית וגם התקפית, אי אפשר לנצח ככה משחקים. ילה דאון? לא חושב בדיעבד. נחשוב ונתכנן לקראת המשחקים הבאים. לא מתעסק בשחקנים שחסרים, מי שצריך לשחק ישחק".

מתן חוזז על ההפסד: "תחושה מאכזבת. הפסדנו, קיבלנו גולים קלים. היו לנו דקות טובות והיינו צריכים לשמור על השער שלנו נקי לפחות במחצית. זה קצת נאיביות, כולם רואים שיש כדורגל טוב ואיכות. זה מתסכל ומאכזב".

על פתיחת העונה: "לא מאיימים מספיק על השער. גם נגד מכבי חיפה היו דקות שפתחנו טוב וקיבלנו שני גולים. ספיגת השערים היא קצת בקלות נגדנו וזאת התוצאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully