וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלגן במכבי נתניה: ההנהלה כופה על הצוות המקצועי להלביש רק 5 זרים

17.9.2023 / 16:09

ההנהלה רוצה לשמור על האופציה לקבל מענק של שלושה מיליון שקלים בסיום העונה, האוהדים הביעו את זעמם. גלאבוב הראשון לשלם את המחיר: לא יהיה בסגל מול הפועל פתח תקוה (20:00, ספורט3)

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי נתניה 0:2/ספורט1

בלגן גדול במכבי נתניה, אחרי שראשי המועדון החליטו בניגוד לדעת הצוות המקצועי, להלביש רק חמישה זרים בכל משחק, וזאת כדי להשאיר לקבוצה את האופציה לקבל מענק של שלושה מיליון שקלים בסיום העונה.

כזכור, שר התרבות והספורט מיקי זוהר הצהיר על יוזמה חדשה שבמסגרתה קבוצות שישתפו רק חמישה זרים ולא שישה, יקבלו מענק כספי של שלושה מיליון שקלים בסיום העונה, אולם עד כה לא נסגר דבר באופן רשמי והקבוצות טרם קיבלו את ההנחיות לכך מההתאחדות לכדורגל או ממנהלת הליגות.

אוהדי הקבוצה הביעו גם הם את זעמם על החלטת ההנהלה והרוחות ברשתות החברתיות סוערות מאז היוודע ההחלטה. חלק מהאוהדים הביעו פליאה על כך שראשי המועדון פוגעים בקבוצה בקטע המקצועי, כדי להכניס מענק כספי של שלושה מיליון שקלים, אחרי קיץ שבו נמכרו לא מעט שחקנים ונכנסו מיליוני שקלים לקופת המועדון.

פלאמן גלאבוב שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
מחוץ לסגל. פלאמן גלאבוב/ברני ארדוב

כאמור, בהנהלת נתניה התקבלה החלטה להלביש חמישה זרים בלבד, בניגוד לדעת אנשי הצוות המקצועי. בשל כך, ולמרות חסרונם של ג'ואל אבו חנא ואיתי בן שבת שאינם כשירים, הושאר הבלם הבולגרי פלאמן גלאבוב מחוץ לסגל הקבוצה למשחק הערב (ראשון, 20:00, ספורט3) נגד הפועל פתח תקוה, ומי שיפתחו במרכז ההגנה הם מתן לוי בלם הנבחרת הצעירה ודניס קוליקוב בלמה של קבוצת הנוער. אם לוקחים בחשבון שהשוער רז כרמי יפתח בשער וצמד המגנים כארם ג'אבר ונאסים אואמו חוזרים להרכב, נתניה למעשה תעלה הערב עם חמישה חילופים בחוליית ההגנה, ביחס להרכב שפתח במשחק הקודם נגד הפועל תל אביב.

המחלוקות בנתניה ממשיכות גם במישור נוסף, לאחר שביממה האחרונה מנסים גורמים בהנהלת המועדון לבדוק את אופציית צירופו של החלוץ איתמר שבירו, למרות שבצוות המקצועי מעדיפים להחתים דווקא בלם ישראלי ולא שחקן התקפה נוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully