וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד ראשון בהכנה: מכבי תל אביב נכנעה 89:77 לפנאתינייקוס

עודכן לאחרונה: 17.9.2023 / 19:11

אחרי הניצחונות על הפועל חולון ופנרבחצ'ה, האלופה הישראלית התקשתה מול הקבוצה המתחדשת של עתמאן שהובילה כל המשחק בטורניר ההכנה ברודוס. לסור ופאפאפטרו בלטו בירוק, בראון וריברו בצהוב

מכבי תל אביב רשמה הערב (ראשון) את הפסדה הראשון בטורניר ההכנה "גאליס" שברודוס עם 77:89 לפנאתינייקוס החזקה. הצהובים הגיעו להתמודדות אחרי ניצחונות על הפועל חולון בארץ ופנרבחצ'ה של ים מדר ביוון, אך הפעם התקשו מול פאו המתחדשת, אותה ייפגשו בהמשך העונה במסגרת היורוליג.

עודד קטש פתח עם חמישייה שכללה את לורנזו בראון, ווייד בולדווין, בונזי קולסון, ג'יימס ווב וג'וש ניבו שהעניק את הנקודות ראשונות לצהובים, אבל ריצת 0:8 של פאו פתחה פער דו ספרתי מוקדם. הרכז הספרדי החזיר את מכבי לעניינים עם 18:24 ליוונים אחרי הרבע הראשון. חסיאל ריברו עלה מהספסל ועוד הספיק לצמק לנקודה בלבד, לפני שחואנצ'ו הרננגומס ומתיאס לסור השתלטו על העניינים וההפרש שזינק ל-12 בשיא הצטמצם מעט עם 36:46 בהפסקה לצד הירוק.

ג'ריאן גרנט הוביל את קלעי פאו ברבע השלישי כשהצהובים התקשו לעמוד בקצב עם 59:69, וברבע האחרון יואניס פאפאפטרו הוביל את היוונים בתצוגת קליעה נהדרת שהצד הישראלי נותר לו חסר אונים עם הפסד ראשון בהכנה - 89:77 לפנאתינייקוס.

קלעו למכבי תל אביב: לורנזו בראון 14, חסיאל ריברו 13, ווייד בולדווין 9, רומן סורקין 8, ג'וש ניבו ובונזי קולסון 6 כ"א, רפי מנקו 5, אנטוניוס קליבלנד ותמיר בלאט 4 כ"א, ג'ון דיברתולומאו וג'ייק כהן 3 כ"א, ג'יימס ווב 2.

ג'וש ניבו מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, עמוד האינסטגרם הרשמי, אתר רשמי
הפסד לאחת הקבוצות הטובות באירופה. ניבו/אתר רשמי, מכבי תל אביב, עמוד האינסטגרם הרשמי

מהלך המשחק

רבע 1:

עודד קטש פתח בחמישייה עם לורנזו בראון, ג'יימס ווב, ווייד בולדווין, ג'וש ניבו ובונזי קולסון. פאו פתחו נהדר ועלו ליתרון מוקדם כשהצהובים רק עם שני סלי שדה אחרי 4 דקות של משחק והגנה חלשה בצבע. מתיאס לסור וקוסטאס סלוקאס עם שלשה גדולה פתחו בריצת 0:8 שקראה לפסק זמן ראשון של הצד הצהוב. בראון דייק מחוץ לקשת, בולדווין עם נקודות ראשונות, אבל שוב סלוקאס השתיק את הדקות הטובות של הצהובים. לסור המשיך לבלוט בצבע ולסחוט עבירות מההגנה של מכבי, בראון ובלאט צימקו עם עוד נקודות בצבע והפער ירד ל-6 עם 18:24 לפאו.

רבע 2:

חסיאל ריברו עלה מהספסל ויחד עם ווב צמצם ל-24:21. אנטוניוס קליבלנד השיג נקודות מהקו, ריברו השתלט על הצבע וההפרש ירד לנקודה בלבד. חואנצ'ו הרננגומס צלף מחוץ לקשת והקפיץ את הספסל היווני, סורקין הטביע מול לסור, אבל הספרדי של פאו עם הגנה גדולה הצליח להשאיר את היתרון ירוק עם עבודה נהדרת מתחת לטבעת. הדקות הטובות של היוונים שעלו עם הטבעה של הרננגומס ליתרון דו ספרתי נעצרו אחרי קליעה של בולדווין, אבל מהצד השני מריוס גירגוניס צלף מחוץ לקשת והיתרון עלה ל-11. בולדווין דייק עוד פעמיים מהקו, רפי מנקו המשיך לצמק והפער הדו ספרתי לא הספיק להיסגר לפני ההפסקה עם 36:46 לפאו.

בונזי קולסון מכבי תל אביב. מכבי ת"א, עמוד האינסטגרם הרשמי, אתר רשמי
פיגרו בדו ספרתי רוב הזמן. קולסון/אתר רשמי, מכבי ת"א, עמוד האינסטגרם הרשמי

רבע 3:

אחרי הפסקה ארוכה, ג'ריאן גרנט פתח את החצי השני עם הנקודות הראשונות כשקולסון עם סל ועבירה הגיב מהצד השני. גרנט המשיך עם היכולת הטובה וההפרש חזר להיות דו ספרתי עם הגנה רכה של הצהובים. לסור שמר על הדומיננטיות מהמחצית הראשונה, בראון הגיב בהתאם עם לייאפ קל, לפני שלשה של סלוקאס שהגדילה את ההפרש לדו ספרתי. ריברו צמצם מהקו והוסיף נקודות בצבע בדקות מעט טובות יותר של הקבוצה של קטש. תמיר בלאט דייק מחוץ לקשת עם שלשה חשובה, גרנט שוב עשה צרות למכבי בצבע והרבע הסתיים גם ביתרון יווני של 59:69.

רבע 4:

סורקין פתח את הרבע האחרון עם הטבעה, הצהובים המשיכו לאבד כדורים ולהחטיא מחוץ לקשת כשלסור בשלו שוב גרם למכבי לשלוח אותו לקו, לפני שלשה נהדרת של ג'ון דיברתולומאו. קייל גאי ובראון קלעו מחוץ לקשת בכל צד, אבל שוב הירוקים השתלטו על המשחק וההפרש צמח, רגע לפני שמנקו צימק מהשלוש. יואניס פאפאפטרו המשיך עם הרבע הנהדר שלו ופאו סיימה עם ניצחון 76:89 בהפסד ראשון של מכבי תל אביב בהכנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully