וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"או מיי גדי": קינדה נכנס כמחליף וכבש שער ניצחון בקנזס סיטי

צפו: הישראלי סידר לקבוצתו 0:1 מאוחר (84) בחוץ על מינסוטה עם שערו השלישי העונה. מאמנו: "ידע שעליו לתת את כל כולו, ועשה זאת"

מחוץ לקווים, 14.9/צילום: מערכת וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

אחרי שהשאיר מאחוריו פציעה קשה והיעדרות ממושכת, גדי קינדה ממשיך בעונת ההתאוששות. הלילה (בין שבת לראשון) פתח הישראלי את השנה העברית בצורה הכי טובה שאפשר מבחינתו, כשסידר לקבוצת ה-MLS שלו ספורטינג קנזס סיטי 0:1 על מינסוטה יונייטד עם שער ניצחון בדקה ה-84.

הקשר בן ה-29 שזומן לנבחרת הישראל אך לא שותף בשני המשחקים האחרונים המתין גם הפעם על הספסל, אך בדקה ה-70 נשלח לכר הדשא. רוג'ר אספינוסה עלה בדקה ה-80, וכעבור ארבע דקות השניים שיתפו פעולה בדרך לשער היחיד בהתמודדות. השחקן מהונדורס שלח כדור נהדר לישראלי, שחלף על פני השומר שלו והטעה מגן נוסף לפני שנעץ את הכדור בפינה הקרובה.

בחשבון הטוויטר של האורחת יצאו מגדרם וכתבו "או מיי גדי", וגם המאן פיטר ורמס התייחס לג'וקר מהספסל אחרי ניצחון החוץ החשוב: "אמרתי לו שכאשר הוא משחק עליו לתת את כל כולו, וזה מה שהוא עשה". קינדה סופר שער שלישי העונה בליגה, כאשר יש לו גם 15 בישולים.

עוד הלילה ב-MLS, אינטר מיאמי נזכרה עד כמה החיים קשים בלי ליאונל מסי. סרחיו בוסקטס אמנם עלה בהרכב, אך גם זה לא מנע תבוסת 5:2 בידי אטלנטה יונייטד, האקסית של מאמן מיאמי טאטה מרטינו. הקבוצה מפלורידה נותרה במקום הלפני אחרון במזרח, ונדמה שהפרעוש ייאלץ להמתין לעונה הבאה כדי לקבל הזדמנות להיאבק על האליפות.

  • עוד באותו נושא:
  • גדי קינדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully