וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

15 שחקני לאס פלמאס כמעט פספסו את המשחק בסביליה בגלל כוס קפה

סיפור ביאזרי מספרד: הקבוצה מהאיים הקנריים המריאה לאנדלוסיה ללא מרבית שחקניה, שישבו יחד בשדה התעופה ופספסו את הטיסה. ברגע האחרון נמצא פתרון והמשחק יתקיים

מייסון גרינווד מוצג בחטאפה/רויטרס

סיפור יוצא דופן מגיע מהליגה הספרדית הבכירה. לאס פלמאס תתארח הערב (ראשון, 19:30) אצל סביליה במסגרת המחזור החמישי ב"לה ליגה" והיא לא הייתה רחוקה מלספוג הפסד טכני רק בגלל שלא היו לה מספיק שחקנים כדי להשלים 11 בהרכב. והסיבה לכך? כוס קפה בשדה התעופה.

יממה לפני המשחק באנדלוסיה, התייצבו אנשי ההנהלה, הצוות המקצועי וכמובן שחקני לאס פלמאס בשדה התעופה לקראת ההמראה לסביליה. למעשה, לאס פלמאס עוד עשתה עצירה במדריד לפני שהמשיכה בטיסה נוספת לסביליה, מסע לא פשוט לקבוצה מהאיים הקנריים. הדברים עוד היו נראים הרבה יותר גרוע מבחינת המועדון כאשר התברר כי לא פחות מ-15 שחקנים בכירים ושניים מאנשי הצוות המקצועי לא עלו על המטוס והיה חשש גדול שלא יגיעו בזמן עד המשחק החשוב מאוד עבור לאס פלמאס, שצברה שתי נקודות בלבד בארבעת מחזורי הפתיחה.

על פי "Carrusel" ששם פורסמה הידיעה לראשונה, אותם 17 שחקנים ואנשי צוות התיישבו לשתות קפה בשדה התעופה וזו הסיבה שפספסו את הטיסה. חבריהם, שכן עלו למטוס, כמובן הבחינו במתרחש, אבל לא היו יכולים למנוע את המראת המטוס שיצא בלעדיהם.

סוף טוב טוב הכל, המועדון שמדורג במקום ה-18 בליגה מצא פתרון מהיר ודאג שהם יעלו על טיסה אחרת כדי להגיע בזמן להתמודדות. יתרה מכך, המועדון מהאיים הקנריים הודיע כי כל השחקנים ואנשי הצוות הצטרפו לקבוצה בשבת בערב. כעת הם ינסו להפתיע על כר הדשא את סביליה, שבשורותיה עשוי סרחיו ראמוס לערוך הופעת בכורה בקדנצייה השנייה שלו במועדון נעוריו.

  • עוד באותו נושא:
  • לאס פלמאס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully