וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: שער שביעי העונה לכריסטיאנו רונאלדו בערב הסעודית

הפורטוגלי כבש משחק רביעי ברציפות במדי אל נאסר, גם סאדיו מאנה מצא את הרשת בניצחון החוץ 1:3 על אל ראאד

תיקתקנו, 15.9/ספורט1

כריסטיאנו רונאלדו הגיע ל-850 שערים בקריירה כאשר במשחק האחרון שלו עם אל נאסר הסעודית לפני פגרת הנבחרות, כבש ובישל פעמיים בניצחון 1:5 על אל חאזם. במדי הסלסאו הוא לא הצליח למצוא את הרשת וגם הערב (שבת) CR7 היה במשחק שקט יחסית, אבל לקראת הסיום עשה את שלו כאשר הבקיע משחק רביעי ברציפות וקבע את תוצאת הסיום בניצחונה של אל נאסר 0:3 על אל ראאד. בזכות הניצחון אל נאסר שמרה על מרחק של ארבע נקודות ממוליכת הטבלה בסעודיה, אל הילאל.

צפו בשערו ה-851 של כריסטיאנו רונאלדו

אחרי מחצית ראשונה שבה התקשתה אל נאסר, דקה בתוך תוספת הזמן נמצאה הפרצה והיה זה סאדיו מאנה שהעלה את קבוצתו ליתרון. עוד לפני השריקה להפסקת המחצית, בדקה ה-45+2, בנדר וואשי הורחק והותיר את המארחת בעשרה שחקנים.

גם בעקבות החיסרון המספרי של היריבה, לחצי השני העלה לואיס קסטרו מהספסל את אנדרסון טליסקה והאחרון הכפיל את היתרון בדקה ה-49, מבישול שני במשחק של סולטן אל גנאם. למאזנו הוסיף טליסקה גם בישול, כאשר מצא את כריסטיאנו רונאלדו חופשי ברחבה ו-CR7 כאמור ירה את שערו ה-851 בקריירה והשלישי של אל נאסר במשחק, השביעי של הפורטוגלי בחמישה משחקי ליגה העונה. בתוספת הזמן CR7 חגג צמד, אבל השער נפסל על ידי שופטי המסך בעקבות עמדת נבדל בה נתפס. קודם לכן המקומיים צימקו ל-3:1 מפנדל של מוחמד פוזייר בדקה ה-89, אבל לא מעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully