וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בכר רוצה לאמן בפרמיירליג, הכוכב האדום היא צעד אידיאלי בדרך"

המנהל המקצועי של אלופת סרביה דיבר על הישראלי: "הוא החתיכה שהייתה חסרה לנו. רצינו יציבות ועם ברק השגנו אותה"

תקציר: הכוכב האדום בלגרד - נובי פזאר 1:2/ספורט1

ליגת האלופות בפתח ולקראת המשחק הראשון, בו תתארח הכוכב האדום בלגרד אצל אלופת אירופה מנצ'סטר סיטי, המנהל המקצועי זבזדן טרזיץ' העניק ריאיון נרחב לאתר "ספורטל" והתייחס בין השאר לברק בכר.

"אני רואה בברק אדם חכם ושליו, שיודע מה הוא רוצה. רק בן 44 וכבר זכה בשש אליפויות בישראל", אמר טרזיץ'. "הוא מלא בביטחון עצמי, המטרה שלו היא לאמן בפרמיירליג והוא אמר לי שהכוכב האדום היא צעד אידיאלי עבורו בכיוון הזה. הוא מאמן מוכשר מאוד שיודע לשנות שיטה מספר פעמים במהלך משחק".

המנהל המקצועי סיפר על המגעים שקדמו למינוי: "בחרנו בו כשהוא הדיח את אולימפיאקוס באתונה, ראינו איך בבית קשה עם פריז סן ז'רמן, יובנטוס ובנפיקה הוא גילה אומץ וחוכמה. כשנסענו אליו כדי לנהל משא ומתן, אמרתי לכולם לבוא בחליפה ועניבה ואמרתי לברק 'אתה הבחירה הראשונה והיחידה שלנו. אני לא חוזר עד שנגיע לסיכום'. רצינו יציבות ואני חושב שעם ברק השגנו אותה. הוא החתיכה שהייתה חסרה, אבל הוא לא יכול לעשות הכל לבד. כולנו חתיכות בפאזל שנקרא הכוכב האדום".

המנהל המקצועי של הכוכב האדום בלגרד זבזדן טרזיץ'. Srdjan Stevanovic, GettyImages
ליגת האלופות בפתח. זבזדן טרזיץ'/GettyImages, Srdjan Stevanovic

בנוסף דיבר טרזיץ' על שתי ההחתמות האחרונות שביצעו הסרבים בחלון, בסכומים ששברו את שיא המועדון: וואנג אין-בום הדרום-קוריאני שהגיע תמורת 5 מיליון יורו, ושריף אנדיאיי הסנגלי שנרכש עבור 4 מיליון יורו: "בכר ביקש אותו, הוא אמר לי שזה שחקן מפלצתי שיכול לעשות הבדל בליגת האלופות עם מבנה הגוף האתלטי שלו, המהירות והבנת המשחק", סיפר על אנידאיי. "אני חושב ששיחקנו אותה עם שניהם, אני לא רואה בהחתמות שלהם בזבוז, אלא השקעה. איתם נוכל להתחרות על נקודות שיכניסו לנו כסף. ולא פחות חשוב, יש לנו גם נכסים. בעבר לא היה לנו מה להציע בשוק ההעברות, היום יש. דחינו הצעה של תשעה מיליון יורו על עוסמאן בוקארי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully