וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי "שיחה מאוד ברורה": המסר של מאמן גרנאדה לשון וייסמן

פאקו לופס הבהיר שהחלוץ "צריך להרוויח את מקומו". בתקשורת מנתחים: "אם יוציאו ממנו את המקסימום, זה עשוי להתברר כקריטי"

תיקתקנו, 15.9/ספורט1

ביום שני הקרוב שון וייסמן צפוי להיכלל בסגל גרנאדה לראשונה בעונה הנוכחית, כשקבוצתו תארח את ג'ירונה במסגרת המחזור החמישי בספרד. בתקשורת האנדלוסית ממשיכים לעסוק בחזרתו של הישראלי לעניינים, אחרי שהמועדון ניסה להעביר אותו ובסופו של דבר רשם אותו לליגה ברגע האחרון לפני סגירת החלון.

המאמן פאקו לופס אמר אתמול במסיבת העיתונאים לקראת המשחק הקרוב: "וייסמן ואני קיימנו שיחה. אמרנו זה לזה את הדברים בצורה מאוד ברורה. הוא יודע שעכשיו הוא בסגל ועליו לנסות להרוויח את מקומו.

החלוץ חזר לאימונים ביום חמישי, לאחר שבפגרת הנבחרות שיחק כ-90 במצטבר בשני המשחקים שהיו לישראל, במה שהיו הופעותיו הראשונות מאז סוף מאי. "מאז שהוא התחיל להתאמן עם הקבוצה, למרות שהוא מודע היטב למצבו, הוא לא הפסיק לעבוד הכי קשה ובמלוא המוטיבציה. זה ראוי להערכה", הוסיף לופס.

שחקן גרנאדה שון וייסמן. Quality Sport Images, GettyImages
מחכה להזדמנות ראשונה העונה. שון וייסמן/GettyImages, Quality Sport Images

ב"גרנאדה דיגיטל" הזכירו כי וייסמן כבר סיפק עונה אחת של שישה שערים בליגה הספרדית הבכירה במדי ויאדוליד: "האתגר עבור הישראלי יהיה לחזור להיות אותו חלוץ פורה ולהכניס את עצמו לתכניות של פאקו לופס. המאמן, שבלית ברירה חייב לעבוד עם הסגל שעומד לרשותו, יצטרך להוציא ממנו את המקסימום כי זה עשוי להתברר כקריטי בעונה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully