וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלייקרס שמרו על אחד ממובילי המהפך: ג'ארד ונדרבילט חתם לארבע שנים

בלוס אנג'לס שומרים על המשכיות, הפורוורד שהגיע באמצע העונה ירוויח 48 מיליון דולר לארבע שנים החל מהקיץ הבא

תיקתקנו, 15.9/ספורט1

לוס אנג'לס לייקרס ביצעה שיפוץ מסיבי בסגל באמצע העונה שעברה, ולשמחתה זה עבד. אחרי שדשדשה והסתכנה בהישארות מחוץ לפלייאוף בפעם השנייה ברציפות, הקבוצה ששינתה את פניה הגיעה עד לגמר המערב, שם נעצר המסע עם הפסד 4:0 בסדרה לאלופה שבדרך דנבר נאגטס. אחד מאותם שחקנים שהובילו לשינוי היה ג'ארד ונדרבילט, שהיום (שישי) חתם על הארכת חוזה לארבע שנים נוספות בקבוצה.

ונדרבילט הגיע בפברואר בטרייד משולש מיוטה, שבאמצעותו הצליחה הלייקרס להיפטר מחוזהו הכבד של ראסל ווסטברוק. אחד הפורוורדים האיכותיים בליגה בצד ההגנתי אמנם חתום כבר לעונה הקרובה, אך לפי ההסכם החדש הוא ירוויח החל מהקיץ הבא 48 מיליון דולר לארבע שנים. השנה האחרונה בחוזה היא אופציה של השחקן, שיחליט בתום העונה השלישית אם לממש אותה.

הפורוורד בן ה-24, לשעבר במינסוטה וביוטה, העמיד במשחקי העונה הרגילה בלייקרס ממוצעים של 7.2 נקודות, 6.7 ריבאונדים, 1.6 אסיסטים ו-1.2 חטיפות ב-24 דקות לערב.

לברון ג'יימס צפוי להינות מהמשכיות בסגל סביבו, שכן פרט לוונדרבילט ואנתוני דייויס שהאריכו חוזים, הלייקרס הצליחו להשאיר בחוזים חדשים את דיאנג'לו ראסל, אוסטין ריבס ורוי האצ'ימורה שהפכו הקיץ לשחקנים חופשיים. כמו כן הצטרפו לסגנית אלופת המערב. כריסטיאן ווד, גייב וינסנט, קאם רדיש, ג'קסון הייז וטוריאן פרינס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully