וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדאבל של טוטנהאם: מדיסון שחקן החודש, פוסטקוגלו המאמן

לראשונה מאז סון ופוצ'טינו באפריל 2017, קבוצתו של מנור סולומון חתומה על שני התארים האישיים של אוגוסט בפרמיירליג

תקציר: ברנלי - טוטנהאם 5:2/ספורט 1

מעטים ציפו שכך יהיה אחרי שהארי קיין עזב יממה לפתיחת העונה, אך נכון לעכשיו טוטנהאם היא אחת הקבוצות המלהיבות של העונה בפרמיירליג. קבוצתו של מנור סולומון צברה עשר נקודות מ-12 אפשריות בארבעת המשחקים הראשונים, ולא פחות חשוב מכך, הציגה כדורגל התקפי ואיכותי שהפיח הרבה תקווה באוהדיה.

היום (שישי) באו התרנגולים על שכרם, לאחר שנודע כי גם מאמן החודש וגם שחקן החודש הראשון של העונה מגיעים מהקבוצה. הפרמיירליג הכריזה כי אנג' פוסטקוגלו זכה בתואר מאמן החודש כבר בחודש הראשון שלו בליגה, בעוד הרכש הנוצץ מלסטר ג'יימס מדיסון זכה בתואר שחקן חודש אוגוסט בליגה. זוהי הפעם הראשונה שטוטנהאם זוכה גם בשחקן החודש וגם במאמן החודש מאז אפריל 2017, אז היו אלה יונג מין סון ומאוריסיו פוצ'טינו.

מדיסון החל את העונה בצורה מופלאה עם שני שערים ושני בישולים בארבעה משחקים, שגם סידרו לו מקום בהרכב נבחרת אנגליה למשחק מול אוקראינה לפני כשבוע במוקדמות היורו. עוד לפני הפרס הנוכחי, לפוסטוקגלו נודע כי באופן מפתיע הוא נבחר לאחד מחמשת המועמדים לתואר מאמן השנה של פיפ"א, אחרי שהוביל את סלטיק לטרבל בסקוטלנד

טוטנהאם תנסה מחר (17:00, ספורט1) לחבר את ניצחונה הרביעי ברציפות בפרמיירליג כשתארח את העולה החדשה שפילד יונייטד מהתחתית. מנור סולומון אמור לשמור על מקומו בהרכב של השנייה בטבלה, לצידו של שחקן החודש הטרי כמובן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully