וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזוק מרשים: אייזיאה מיילס חתם במכבי עירוני רמת גן

15.9.2023 / 12:28

הפורוורד (29, 2.03) שהצטיין בהפועל חולון ב-2020/21 ואשתקד שיחק בא.א.ק אתונה היוונית חובר לסגל של העולה החדשה שתקבל בקרוב החלטה האם לחתוך את אחד הזרים או לשמור על חמישה בסגל

דריבל פינת כדורסל/צילום: אולפן וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

מכבי עירוני רמת גן, העולה החדשה לליגת העל, לא עוצרת. הקבוצה מהמרכז החתימה היום (שישי) את הפורוורד אייזאה מיילס ששיחק בעונת 2020/21 בהפועל חולון והיה חלק מההצלחה של הסגולים שהגיעו עד לחצי גמר ליגת האלופות של פיב"א. בשלב זה רמת גן תישאר עם חמישה זרים, ולאחר מכן תקבל החלטה האם לחתוך את אחד מהם או לבצע רוטציה בסגל.

מיילס (29, 2.03) הוא בוגר אוניברסיטת סנט ג'וזף משנת 2016. אחרי 4 שנים במכללות יצא לאירופה, חתם בדיז'ון הצרפתית והרשים, המשיך לעונה באושאק ספורטיף מטורקיה ומשם ללימוז' הצרפתית ולליגת הפיתוח.

בקיץ 2020 הצטרף להפועל חולון של סטפנוס דדאס ומיד התאים לסגנון המשחק כשהוא רושם 12.1 נקודות ו-4 ריבאונדים למשחק, אך עזב את חולון לפני סוף העונה בשל מבצע שומר החומות. הוא המשיך לליגה היוונית, שיחק בפרומיתאס היוונית, ובעונה שעברה היה חלק מא.א.ק אתונה ואף שיחק נגד הפועל ירושלים ברבע גמר ליגת האלופות.

שמוליק ברנר, מאמן מכבי עירוני רמת גן. ברני ארדוב
חיזוק מרשים לעולה החדשה. מאמן רמת גן שמוליק ברנר/ברני ארדוב

מי שנעדר מסגל הקבוצה בניצחון על בני הרצליה אמש בשמינית גמר גביע ווינר היה ג'יי פי טוקוטו שסובל מפציעה קלה. טוקוטו עבר בדיקת MRI ששללה פציעה רצינית והוא צפוי להיות כשיר למפגש נגד הפועל תל אביב ברבע גמר המפעל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully