וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיל כהן יחזור מול הפועל חיפה. זסנו וממאטה צפויים לפתוח

15.9.2023 / 9:52

כהן שסבל מפציעה שבגינה נעדר נגד בית"ר, עשוי לפתוח כמגן. בן זקן ומזל צפויים להיעדר. במקביל לשיחות עם חמד: חיפושים אחר חיזוק זר להתקפה

תקציר ניצחונה של בית"ר ירושלים 1:2 על מ.ס. אשדוד/ספורט1

אחרי שנעדר מהמשחק נגד בית"ר ירושלים עקב פציעה ובשל כך גם לא זומן לנבחרת ישראל אחרי הפציעה של שון גולדברג, גיל כהן יעמוד לרשות מ.ס. אשדוד במשחק החשוב מחרתיים (ראשון, 19:45) נגד הפועל חיפה. כזכור, אשדוד פתחה את העונה עם הפסדים למכבי תל אביב ובית"ר ירושלים ובמועדון רוצים להשיג לפחות נקודה במשחק החוץ בכרמל.

כהן שיחק העונה בעיקר בתור כבלם אבל מאחר שהבלם הסקוטי קלארק רוברטסון חזר בעצמו מפציעה במשחק האחרון, קרוב לוודאי שכהן יתופקד בעמדה אחרת. ההערכה היא שהוא יתופקד כמגן שמאלי, אבל כהן יכול לשחק גם כקשר אחורי.

בהגנה צפוי שינוי נוסף כשטום בן זקן שסוחב פציעה בברך עשוי להיעדר, ובמקומו צפוי לפתוח זוהר זסנו. שינוי נוסף שצפוי בקבוצה לקראת יום ראשון, הוא הכללתו של אבנעזר ממאטה בהרכב במקום שביט מזל. במהלך פגרת הנבחרת מזל נפצע בקרסול במשחק אימון נגד הפועל באר שבע, ולמרות שכבר חזר להתאמן, נראה שממאטה שבעצמו היה פצוע וחזר לכשירות במחזור האחרון, יפתח בהרכב.

אבנעזר ממאטה שחקן מ.ס. אשדוד בחימום. לירון מולדובן
צפוי לחזור ל-11. ממאטה/לירון מולדובן

אחרי שהקבוצה לא צברה נקודות בשני המשחקים הראשונים, שוקל המאמן אלי לוי עוד כמה שינויים. בקבוצה ממשיכים בחיפושים אחר זרים להתקפה ומנהלים שיחות עם שחקנים במקביל למגעים שמתנהלים כבר למעלה משבוע עם תומר חמד.

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully