וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פושע? כוכב כדורגל!" גרינווד מקבל חיבוק בחטאפה, וספרד סוערת

החולצות נחטפות ע"י האוהדים, השחקנים ונשותיהם מסייעים להתאקלמות שלו ושל בת זוגו: הקבוצה הספרדית נרגשת לקראת הופעת הבכורה של האנגלי שהואשם באונס, בזמן שארגוני הנשים ממשיכים להתרעם

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 11.9/ספורט1

סערה בספרד לקראת הופעת הבכורה של מייסון גרינווד בחטאפה. החלוץ שהואשם באונס עשוי לערוך הופעת בכורה (והופעה רשמית במגרשים אחרי למעלה משנה וחצי) במדי קבוצתו החדשה ביום ראשון נגד אוסאסונה, וספרד רועשת וגועשת בעקבות התמיכה הבלתי מסויגת שמקבל השחקן מהמועדון.

גרינווד התקבל בכבוד של מלכים על ידי המועדון הצנוע ממדריד, והפך מדמות מושמצת לגיבור. למעשה, עוד לפני הופעת הבכורה שלו, גרינווד מכר יותר חולצות מכל שחקן אחר בתולדות המועדון. מאות אוהדים הגיעו לאימון הפתוח אתמול ושרו שירי תמיכה לגרינווד, וגם במועדון אמרו אתמול בעילום שם לתקשורת הספרדית: "מבחינתנו לא הבאנו פושע, הבאנו שחקן כדורגל. ולא סתם שחקן כדורגל, אלא כוכב של ממש".

באנגליה מדווחים שלא רק האוהדים קיבלו את גרינווד בחום, אלא גם הקבוצה עצמה. "שחקני חטאפה דואגים לו ושומרים עליו", דיווחו באנגליה, "גם נשותיהם של השחקנים עושות מאמץ מיוחד כדי לגרום לבת זוגו של גרינווד להרגיש בנוח. הן כבר הזמינו אותה לכמה בילויים משותפים במדריד".

מייסון גרינווד, חטאפה. מתוך טוויטר, אתר רשמי
נבל? משום מה, הוא מתקבל כגיבור. גרינווד/אתר רשמי, מתוך טוויטר

ובזמן שחטאפה מחבקת את גרינווד בן ה-21, פעם הבטחה גדולה, בספרד ממשיכים לבקר את המהלך. ארגוני הנשים יצאו אתמול בקריאה להחרים את משחקיה של חטאפה לאור החתמתו של השחקן, שמצידו מסרב להתראיין לפי שעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully